میثاقیان: بازیکنان من بدشانس هستند

اکبر میثاقیان در نشست خبری اظهار داشت: باختیم اما شما ببینید ما می‌توانستیم از این مسابقه بازنده نباشیم. ۲ هفته است خیلی بدشانسی می‌آوریم، من زیاد به شانس توجه نمی‌کنم اما بازیکنانم واقعاً زحمت می‌کشند اما کم شانس هستیم. مطمئن هستم روزهای خوب خواهد آمد به نظرم تماشاگران باید صبورتر باشند و تیم‌های بزرگ‌تر پایین‌تر از ما هستند.

وی افزود: تماشاگران باید تا آخر با ما باشند، یک روز می‌بازیم و یک روز می‌بریم. زمانی که تیم را نگه داشتم همه چیز خوب بود اما حالا که می‌بازیم همه چیز بد می‌شود. داور بازی تمام ۵۰-۵۰‌ها را به سود حریف زد. آنها ۴-۵ بازیکن آفریقایی داشتند که سرعتی بودند ولی تیم ما در این ۲ بازی اخیر خیلی بهتر بازی کرد.

وی افزود: چرا آن زمانی که تیم را نگه داشتم صدای تماشاگران در نمی‌آمد؟! آنها حق دارند نمی‌گویم حق ندارند ولی توپ‌ها توی گل نمی‌رود.

وی در خصوص داوری گفت: من در مورد داوری حرف نمی‌زنم و بهتر است زیاد وارد حواشی نشویم.

میثاقیان در خصوص اینکه از ۳ بازی گذشته یک امتیاز گرفته‌اند، گفت: ما هم بر می‌گردیم، ما مشکل گلزنی داریم و با آوردن یکی دو مهره بر می‌گردیم، تیم من مثل خانواده‌ام می‌ماند و بازیکنانم کوچکترین کم‌فروشی نکردند. ما از لحاظ فنی خداراشکر در شرایط خوبی هستیم و دیدید که در بازی امروز تیم حریف فقط ما را پرس می‌کرد.

وی در خصوص اخراج سیف‌الهی گفت: خودتان دیدید من به کسی ایراد نمی‌گیرم، به سیف‌الهی هم خسته نباشید گفتم، چه بگویم؟!

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان در ادامه نشست خبری تأکید کرد: مطمئن باشید شرایطمان بهتر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا