جلالی: سعی می‌کنیم اثرات منفی این بردها را بگیریم

مجید جلالی بعد از برتری تیمش مقابل سیاه‌جامگان گفت: ۲ عامل باعث برد ما شد، اول تمرکز و دوم اینکه بازیکنان متوجه شدند چگونه توپ را گردش بدهند. ما تبدیل به تیم خوبی شدیم و با اضافه شدن بازیکنان خارجی خیلی امیدواریم که تیم بهتری شویم.

جلالی تاکید کرد: با اطمینان بگویم بازیکنان خارجی ما در ادامه راه کیفیت فوق‌العاده‌ای خواهند داشت و یکی از بازیکنان خارجی ما ۴۰ روز پیش آسیب دید و حالا ۲ هفته فرصت داریم که او را برگردانیم. این بازیکن جدیدی را هم که آوردیم نشان داد که می‌تواند ما را امیدوار کند. من و همکارانم سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنیم و امیدوارم جواب این تلاشمان را بگیریم.

وی در خصوص داوری گفت: به نظرم داوری خوبی انجام داد هرچند فضای پرفشاری بر بازی حاکم بود.

جلالی در خصوص عملکرد خط دفاعش گفت: ما در ۴ بازی اول عملکرد خوبی نداشتیم و اگر اشتباه نکنم ۵ گل خوردیم اما حالا شرایط بهتر شده و این بازی‌هایی که ما انجام دادیم شکوه اراده بازیکنان پیکان است. می‌بینم که آنها چگونه تمرین می‌کنند و از تمامی آنها تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تاکید کرد: سعی می‌کنیم اثرات منفی این پیروزی‌ها را بگیریم و از تعطیلات نهایت استفاده را ببریم.

جلالی در خصوص اخراج روستایی گفت: اخراج او درست ولی کارش ناشیانه بود. او ۱۸ سال بیشتر ندارد و بازیکن تیم امید است اما به نظر من اخراج او درست بود.

وی در خصوص نیمکت‌نشینی احمدی گفت: او عکس گرفته و زانوی او کمی مشکل دارد به نظرم نیاز به ۳ هفته استراحت دارد و به زودی به تیم ما بر می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا