صحبت‌های اختصاصی کی‌روش با طارمی

ملی‌پوشان کشورمان برای آمادگی هرچه بهتر در مسابقات جام جهانی دو بازی دوستانه در پیش رو دارند.  با توجه به اعلام کی‌روش اعضای تیم ملی ایران از ساعت ۱۷ تمرینات خودشان را برای رویارویی با تیم توگو و همچنین روسیه آغاز کردند.

* با توجه به اعلام قبلی کی‌روش تیم ملی قرار بود از ساعت ۱۷ تمرینات خود را آغاز کنند و خبرنگاران از ساعت ۱۷ در ورزشگاه حضور پیدا کنند اما با توجه به اینکه اعلام نکرده بودند اعضای کادر ملی و همچنین بازیکنان خیلی زود وارد زمین شدند و با توجه به  اینکه تعداد خبرنگاران در ورزشگاه کم بود سید جلال حسینی با اصحاب رسانه مصاحبه کرد که این اتفاق بلاتکلیفی باعث شد که برخی از رسانه‌ها خیلی دیر وارد ورزشگاه شوند و نتوانند آنطور که باید و شاید کار خود را انجام دهند.

* ابتدا سیدجلال حسینی و بعد از ‌آن اشکان دژاگه درخصوص این اردو و همچنین بازی‌های دوستانه و آمادگی تیم ملی برای جام جهانی با خبرنگاران به گفت‌وگو پرداختند.

* ملی‌پوشان با شادابی خاصی تمرینات خود را آغاز کردند و ابتدا با روپایی زدن خودشان را گرم کردند.

* در همین حین کی‌روش از فرصت  استفاده کرد و با مهدی طارمی ۱۰ دقیقه خصوصی به صحبت پرداخت تا از اتفاقات پیش‌آمده برای این بازیکن مطلع شود.

* کی‌روش بعد از اینکه با طارمی صحبت کرد به سمت کنار زمین آمد و با خنده از خبرنگاران درخواست کرد که از چمن زمین خارج شوند تا در کنار زمین با او مصاحبه شود.

* کی‌روش در خصوص حال و هوای تیم ملی و برنامه‌های آینده با اصحاب رسانه مصاحبه کرد.

* از چهره‌های جدید دعوت شده به تیم ملی می‌توان به بازیکنانی همچون اکبر ایمانی، قلی‌زاده، کنعانی‌زادگان، احمد عبدالله‌زاده، دانیال ماهینی و وحید محمدزاده اشاره کرد.

* با درخواست کی‌روش بعد از اینکه بازیکنان ابتدا با پاسکاری و حرکات روپایی خود را گرم کردند دور هم جمع شدند تا با دستور کمک‌های کی‌روش به کنار زمین منتقل شدند و به دویدن پرداختند.

* بعد از دویدن بازیکنان تیم ملی به چهار گروه تقسیم شدند و به حرکت‌های کششی پرداختند.

* کی‌روش بازیکنان را به وسط زمین منتقل کرد تا نکاتی را گوشزد کند.

* بعد از صحبت‌های کی‌روش بازیکنان به دو تیم تقسیم شدند و به بازی فوتبال پرداختند به صورت دو تیم سبز و نارنجی.

* سیدجلال حسینی با توجه به مصدومیتی که دارد کنار زمین زیر نظر مربی بدنساز و پزشک تیم اختصاصی تمرین کرد.

* از نکات جالب توجه این تمرین با توجه به اینکه قرار بود ۲۰ دقیقه ابتدایی خبرنگاران در تمرین حضور داشته باشند با دستور کی‌روش خبرنگاران توانستند تا پایان تمرین در ورزشگاه آزادی حضور داشته باشند تا تمرینات تیم ملی را نظاره‌گر باشند.

* تمرین ملی‌پوشان ایران فردا پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا