دانیلو: ایسکو، نیمار و مارسلو در تمرینات فرازمینی هستند

دانیلو تابستان ۲۰۱۵ با رقم ۳۱ میلیون یورو از پورتو به رئال پیوست و دو سال بعد کهکشانی ها با همین رقم او را به من سیتی واگذار کردند. دانیلو هرگز در نزد هواداران رئال محبوب نشد با این حال در مقطع پایانی فصل گذشته بازی های به مراتب بهتری نسبت به گذشته برای رئال به نمایش گذاشت.

او در مورد جدایی اش از رئال گفت:« یکی از سخت ترین تصمیمات زندگی ام را گرفتم. در رئال مشکلی نداشتم و به تازگی قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان هم شده بودیم. این اواخر بیشتر از گذشته هم بازی می کردم و طبیعی است که ترک رئال با چنین شرایطی کار ساده ای نبود؛ ولی پس از صحبت با گواردیولا و مشاهده اطمینان باشگاه سیتی، در نهایت تصمیم به جدایی گرفتم.»

مارسلو:« او بهترین دفاع چپ تاریخ است و یک دوست بسیار خوب برای من. سه بازیکن را در تمرینات فرازمینی دیده ام: نیمار، مارسلو و ایسکو. آنها کارهایی در تمرینات انجام می دهند که باورکردنی نیست.»

و رونالدو؟ :« او عاشق گلزنی است و شماره یک؛ ولی رونالدو سبک متفاوتی دارد. مارسلو باورنکردنی است و عاشق بازی با توپ. نیمار و ایسکو هم اینچنین هستند و فوتبالشان به سبک فوتسالیست ها و بازی های کوچه و محله است.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا