زیدان: تمدید قرارداد رونالدو ربطی به من ندارد

رئال مادرید پس از پیروزی شیرین بیرون از خانه مقابل دورتموند، حالا به اولین برد خانگی در لالیگا فکر می کند. رئال از سه بازی خود در برنابئو دو تساوی کسب کرده و یک بار نیز شکست خورده تا فردا مقابل اسپانیول محکوم به کسب سه امتیاز باشد.

زیدان در مورد این بازی گفت:« اسپانیول بازیکنان خوبی دارد و طبیعی است که فردا بسته و دفاعی بازی کند. فردا خواهیم دید روند بازی چگونه خواهد بود؛ ولی اگر بازی را خوب و جدی شروع کنیم، شانس بالایی برای پیروزی خواهیم داشت. می خواهیم به روندی که از بازی با آلاوس شروع شده ادامه دهیم. دو بازی گذشته را پیروز شده ایم و فردا هم هدف مان برد است.

درست است که تا اینجای کار در این فصل موفق به پیروزی در بازی های خانگی خودمان نشده ایم؛ ولی گذشته ها گذشته و فردا می توانیم این روند بد در برنابئو را تغییر دهیم.»

مصدومیت گرت بیل:« او در چند روز اخیر با ما تمرین نکرده؛ ولی فردا وضعیتش مشخص خواهد شد.

مصدومیت بیل جزئی است؛ ولی من همیشه نشان داده ام که روی هیچ بازیکنی ریسک نمی کنم. در مورد دعوت از بیل به تیم ملی ولز هم باید بگویم مشکل خاصی وجود ندارد و به خود بازیکن بستگی دارد. اگر مشکلش برطرف شده باشد که بازی خواهد کرد؛ در غیر این صورت خیر.»

تمدید آسنسیو:« از تمدید قرارداد او و بقیه بازیکنان بسیار خوشحال شدم. برای آسنسیو تمرین در کنار رونالدو یک موهبت است و از او چیزهای زیادی یاد می گیرد. رونالدو به او و دیگر بازیکنان انرژی مثبت تزریق می کند. اگر قرار است آسنسیو روزی برنده توپ طلا شود، برایش همین روزها و تمرین با رونالدو اهمیت فراوانی خواهند داشت. او شایسته تمدید قرارداد بود و امیدوارم سال ها در رئال بماند.»

تمدید قرارداد رونالدو:« رونالدو در رئال خوشحال است و سال های بعد نیز همینجا خواهد ماند. بحث تمدید قرارداد او یک موضوع بین خودش و مدیران باشگاه است و ارتباطی به من ندارد. خودم را وارد این مباحث نمی کنم. فقط می دانم که برای رونالدو، بازی کردن مهمترین چیز است و از هر نظر در رئال احساس راحتی می کند.»

آینده :« قرار نیست برای تمدید من هم مراسم خاصی برگزار شود. برای من یک بار وقتی به عنوان مربی رئال انتخاب شدم مراسم برگزار شد و تمام. در زمان حال زندگی می کنم و در حال حاضر تمرکزم روی بازی فرداست.»

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا