رکوردهای ضعیفی که سپاهان به ثبت رساند

، زلاتکو کرانچار که سابقه قهرمانی با سپاهان در لیگ برتر را دارد، و مسئولان سپاهان او را به امید بازسازی تیم و رسیدن به جایگاه قبلی خود به عنوان تیم همیشه مدعی جایگزین عبدالله ویسی کردند، در این فصل به هیچ وجه نتایج خوبی را با سپاهان به دست نیاورده و نام خود را در ردیف ضعیف ترین عملکرد و نتایج کسب شده در این تیم در تاریخ لیگ برتر به ثبت رسانده است.

زردپوشان اصفهانی در پایان هفته هشتم رقابت های لیگ برتر با ۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفته تا سپاهان لیگ هفدهم با هدایت کرانچار ضعیف ترین شروع تاریخ لیگ برتر را داشته باشد. البته عملکرد ضعیف کرانچار و سپاهان به همین جا ختم نمی شود و این مربی کروات بر خلاف انتظار، به اندازه یک مربی متوسط در تیمی نه چندان مطرح رکوردهای منفی برای سپاهان به ثبت رسانده است. از اینرو، کرانچار را می توان رقیب جدی علیرضا منصوریان در ثبت بدترین و ضعیف ترین حدنصاب های تاریخ لیگ برتر دانست؛ با روند فعلی سپاهان، هیچ بعید نیست که کرانچار تا چند هفته دیگر در این رقابت سرمربی سابق استقلال را پشت سر بگذارد. در ادامه نگاهی به رکوردهای منفی سپاهان در پایان هفته هشتم خواهیم داشت که با کسب ۵ قهرمانی به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر شناخته شده و چند سالی است که هوادارانش نه قهرمانی از تیم محبوب خود دیده اند و نه یک تیم قدرتمند و مدعی.

زلاتکو کرانچار با نتایج ضعیفی که در این فصل کسب کرد، ضعیف ترین و بدترین شروع سپاهان در تاریخ لیگ برتر را رقم زد. این تیم اکنون از هشت بازی خود صاحب ۷ امتیاز شده است؛

سپاهان برای اولین بار در رده چهاردهم جدول قرار گرفت؛

سپاهان برای اولین بار به تفاضل گل منفی ۵ رسیده است.

زردپوشان برای اولین بار میانگین امتیازی کمتر از یک دارند، یعنی امتیازات آنها کمتر از تعداد بازی های این تیم است.

برای اولین بار موفق به کسب پیروزی در خانه نشده اند؛

برای اولین بار در ۸ بازی متوالی در نیمه اول موفق به گلزنی نشده اند؛

ضعیف ترین عملکرد خط حمله زردپوشان در اولین لیگ برتر با ۶ گل زده بود؛ و حالا سپاهان پس از ۱۶ فصل بار دیگر ۶ گل زد؛ البته تیم اصفهانی در آن فصل بدون باخت بود و ۳ برد و ۵ مساوی به دست آورده بود.

زردپوشان برای اولین بار کمترین تعداد برد را تا این هفته از رقابتها داشته است.

بیشترین گل خورده سپاهان در تاریخ لیگ برتر ۱۳ گل بوده و در فصل جاری این تیم ۱۱ گل دریافت کرده تا دومین خط دفاعی ضعیف را در اختیار داشته باشد.

با این نتایج و آماری که ارائه شد، زردپوشان را می توان ضعیف ترین سپاهان تاریخ لیگ برتر دانست؛ تیمی که هدایت آن بر عهده مربی است که با این تیم به عنوان قهرمانی دست یافته و سابقه حضور در جام جهانی را هم دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا