مدیریت سابق امور توزیع نیروی برق فریدونکنار تاکید کرد

لزوم پیگیری احداث ساختمان اداره برق فریدونکنار

بصیر، علی رحمانی مدیریت سابق امور توزیع نیروی برق فریدونکنار در آئین تودیع و معارفه رئیس توزیع نیروی برق فریدونکنار اظهار کرد: اگر توفیقی به دست آمد نتیجه تلاش دسته جمعی همکاران و کمک مسئولان اجرایی بوده است.
وی با بیان اینکه مسئولان استانی برای جذب بودجه همواره همراه مجموعه فریدونکنار بودند، تصریح کرد: چند کار مهم به عنوان اهداف استراتژیک شهرستان برای خود تعریف کردیم و پیگیری شد که تعدادی از آنها به نتیجه رسید و برخی نیز در حال انجام است.
مدیریت سابق امور توزیع نیروی برق فریدونکنار افزود: خط رینگ کمربندی از روبه روی بندر فریدونکنار تا خیابان شهید بهشتی بیش از ۹۵ درصد پایه ها کاشته شد.
رحمانی با اشاره به اینکه در رفع تنش‌های این طرح مجموعه فرمانداری، شورای کشاورزی بخش و مدیریت راه و شهرسازی شهرستان، کمک فراوانی کردند، تصریح کرد: بیش از ۸۰ درصد این پروژه انجام شد و مابقی کار نیز در حال انجام است.
وی گفت: تبدیل پست کمپکت فریدونکنار به پست باز از طریق فاینانس بین‌المللی در حال انجام است و تابستان امسال ظرفیت پست ۵۰ درصد افزایش پیدا کرد.
با بیان اینکه مسئولان در ستاد با وجود اینکه فریدونکنار بودجه‌ای برای توسعه فیدر نداشت ۸۰ میلیون تومان بودجه اختصاص داده شد، خاطرنشان کرد: در یک هفته حجم فراوان خاکبرداری و کابل زمینی صورت گرفت که به نتیجه رسید و اگر به پست باز تبدیل شود فریدونکنار تا ۳۰ سال آینده مشکلی نخواهد داشت.
رحمانی افزود: ساختمان اداره برق یکی از مشکلات این اداره است که پس از مکاتبه با شهرداری و موافقت صورت گرفته، مباحث مربوط به پروانه و غیره امیدواریم ساخت آن آغاز شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا