برای اولین بار در فریدونکنار

جلسه نقد و بررسی کتاب گرگها و آدمها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، اولين جلسه نقد و بررسي كتاب گرگها و آدمها با حضور احمد اكبري نويسنده كتاب  آقای نامدار دكتراي ادبيات و سركار خانم بابكي نويسنده وآقاي رجبي پژوهشگر به عنوان منتقد و جمعي از علاقمندان در سالن مطالعه كتابخانه خاتم الانبيا(ص) برگزار گرديد.

همچنین مهمانان ویژه این جلسه جناب آقای امیرسلیمانی مسئول محترم فرهنگی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران و جناب آقای آزادی از اعضای محترم شورای اسلامی شهر فریدونکنار در این جلسه حضور داشتند.

در ابتداي اين نشست آقاي مهدي نيا رئيس اداره كتابخانه هاي عمومي شهرستان ضمن خيرمقدم به حاضران ، هدف از برگزاري اين مراسم را  آشنایی با نویسندگان محترم شهرستان و  ظرفيتهاي ادبي شهرستان و همچنین تولید محتوا عنوان و ابراز اميدواري كرد اين جلسه سرآغاز برگزاري چنين جلساتي در آينده باشد.

آقاي نامدار به عنوان منتقد اصلي از اينكه اين رمان دغدغه هاي اجتماعي را مطرح مي كند وزباني ساده و رواني دارد و انتقال مفهوم به دور از مفاهيم پيچيده و دور و انعكاس واقعيات زندگي بود، اين كتاب را براي نوجوانان بسيار مناسب دانستند.

احمد اكبري ،نويسنده كتاب ، در پايان به پرسش هاي حاضرين پاسخ و با اشاره به آثار در دست تاليف خود در آينده نزديك خبر داد .

درپایان جلسه از آقای اکبری نویسنده محترم و آقای قاسم نامدار منتقد اصلی با اهداء لوح تقدیر از سوی فرماندار محترم فریدونکنار و هدایایی از طرف اداره کتابخانه های عمومی شهرستان تقدیر به عمل آمد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا