برای فصل بعد جباروف بازیکن استقلال است

روزبه وثوق‌احمدی درباره درخواست باشگاه استقلال از کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مبنی بر اینکه که سرور جپاروف حق بستن قرارداد با هیچ باشگاهی را ندارد، اظهار داشت: باشگاه استقلال در این نامه اعلام کرده که با جپاروف قرارداد دارند و این بازیکن باید به این تیم بازگردد. استقلال درخواست کرده که اجازه بستن قرارداد به این بازیکن داده نشود، اما چون جپاروف با باشگاه دیگری قرارداد نبسته و ممکن است بازگردد، رسیدگی به پرونده آغاز نشده است.

وی افزود: اگر جپاروف بخواهد با یک تیم ایرانی قرارداد ببندد، حق باشگاه استقلال است که درخواستی داشته یا خواهان غرامت باشد. اگر جپاروف در استقلال نماند و بخواهد خارج از کشور قراردادی امضا کند، استقلال باز هم حق دارد که به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فیفا شکایت کند. البته این باشگاه نامه‌ای که به ما ارسال کرده، به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فیفا هم ارسال کرده است.

سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در واکنش به این موضوع که اگر جپاروف با باشگاهی خارج از ایران قرارداد ببندد، تا چه حد استقلال می‌تواند مانع بستن قرارداد او شود، گفت: طبق مستنداتی که باشگاه استقلال ارائه کرده، جپاروف با این باشگاه قرارداد دارد، اما مستندات باید دو طرفه باشد. بنابراین شاید جپاروف هم مستندات دیگری داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا