امام جمعه فریدونکنار هشدار داد

جذب برنامه های ضد دینی استکبار نشوید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، حجت الاسلام حاج سید محمود جلالی در یادواره شهدای دانش آموز تحت عنوان همکلاسی آسمانی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: خداوند در قرآن رزمندگان و شهدا را به تجارت دعوت می کند، تجارتی که موجب سعادت و رستگاری انسان ها می شود.

وی با بیان اینکه آنهایی که عهد بسته شده را می شکنند، عاجزند و عدالت را رعایت نمی کنند، تصریح کرد: هرچه در زندگی نصیبمان شده از عزت پروردگار ما و به یمن برکت اوست.

 

جلالی با بیان اینکه مبارک بر شما باد ای شهدا که در این معامله خود با سعادت عظیم کسب کرده اید، اذعان داشت: نباید بگذاریم یاد و خاطر شهدای این کشور از تاریخ ماندگار این مرزو بوم از بین برود و فراموش گردد.

 

امام جمعه فریدونکنار عنوان داشت: در برگزاری یادواره ها از افراط و تفریط و هزینه های کلان خودداری نمائیم، ما می خواهیم با شهدا پیمان دینی، ایمانی و عقیدتی ببندیم، یکی از آرمانهای شهدا برای حضور در جبهه های جنگ و پذیرفتن آن گلوله های داغ و تحمل رنج ها، حفظ عفت ، حجاب و عقاید دینی بود.

 

وی افزود: آن مادر و دختری که حجاب و عفت خود را حفظ می کند هر روز یادواره ها و پیمان های خود را با شهدا تجدید می کند و اگر کسی خلاف این رفتار کند و حتی در این جلسات حاضر باشد همگام با شهدا نشده و معرفتی از شهید و شهادت پیدا نکرده است.

 

جلالی اظهار داشت: با حضور شما در کنار سجده های نماز یاد و خاطره شهدا را زنده نگه می دارید، ما هم امروز در جبهه جنگ با دشمن قرار داریم، با انواع تبلیغات گوناگون به دنبال ربودن سرمایه های اخلاقی و دینی ما هستند.

 

وی ادامه داد: اگر می خواهید یاد و نام شهدا را زنده نگه دارید باید فعالیت های ضد دینی و اخلاقی دشمن را باطل کنید نه اینکه خدای ناکرده به سوی آنها جذب شوید.

 

جلالی اظهار داشت: حاج حسین ها و سردار اسحاقی ها همه برای آن رفته اند که درخت اسلام آبیاری شود تا شاخه های این درخت نوپا در این کشور اسلامی همواره تازه و پرنشاط باشد.

 

امام جمعه فریدونکنار تصریح کرد: یکی از خواسته های مقام معظم رهبری دست یابی به علم و دانش است و شما دانش آموزان برای رسیدن به این خواسته رهبری باید تلاش نمائید و فعالیت های علمی شما به گونه ای باشد که ایران در چند سال آینده در بین رتبه های برتر دنیا قرار بگیرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا