خرید ۴۲۸ تن دانه روغنی سویا در مازندران/ پرداخت بیش از ۴۵۰ میلیون ریال از مطالبات سویاکاران

سید محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مازند اصناف گفت: از زمان آغاز خرید تضمینی دانه روغنی سویا (۳۰ مهر) در مازندران تاکنون، میزان ۴۲۸ تن سویا از کشاورزان خریداری شد.

وی با اعلام این خبر افزود: هر کیلو دانه روغنی سویا با دو درصد ناخالصی و ۱۲ درصد رطوبت، ۲۴ هزار و ۶۹۴ ریال در حال خریداری است که با پیگیری‌های به‌عمل آمده تاکنون، مبلغ ۴۵۱ میلیون و ۸۴۳ هزار ریال از مطالبات کشاورزان توسط بانک عامل پرداخت شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه دو کشور در ادامه به فعالیت ۹ مرکز خرید تضمینی سویا در استان مازندران اشاره و اظهار کرد: کارخانه آرد پاک سابان گلوگاه، شرکت بهپاک بهشهر، سیلوی شهید میرزاپور نکا، کارخانه آرد سورک، کارخانه آرد دستاس ساری، کارخانه آرد نمونه جویبار، انبار دانه‌های روغنی سیمرغ، انبار دانه‌های روغنی بابلسر و انبار دانه‌های روغنی آمل واقع در جاده چمستان، ۹ مرکزی هستند که توسط شرکت غله برای خرید دانه‌های روغنی سویا تجهیز و راه‌اندازی شدند.

جعفری در پایان متذکر شد: یک مرکز خرید سیار نیز برای شهرستان‌های قائم‌شهر و سوادکوه در نظر گرفته شده تا سویاکاران این مناطق نیز بتوانند به‌راحتی محصول خود را تحویل دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا