تیراندازی با کمان در محمودآباد فعالیت چشمگیری دارد/ تصاحب عناوین برتر رنکینگ مازندران توسط تیراندازان محمودآبادی

تیراندازی با کمان یا تیر و کمان فعالیتی است که می‌تواند به عنوان ورزش یا برای شکار استفاده شود. این رشته ورزشی مدت کوتاهیست که در محمودآباد آغاز شده است.

شاهین دهستانی رئیس هیئت تیراندازی با کمان محمودآباد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: این رشته از خرداد ماه امسال در محمودآباد استارت خورد و ۱۲ نفر کماندار حرفه‌ای و آماتور در این رشته در حال فعالیت هستند.

وی افزود: افتتاح کلاس آموزش تیر و کمان، خرید تجهیزات اولیه برای شروع کلاس‌های آموزشی، اعزام تیم تیراندازی با کمان شهرستان به اردوهای تمرینی، میزبانی مسابقات جام رمضان استان مازندران، میزبانی سمینار داوران مازندران  از دیگر اقدامات این هیئت در شهرستان محمودآباد بوده است.

دهستانی تصریح کرد: با همت و کمک آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد زمین تمرین اختصاصی تیراندازی با کمان در مجموعه ورزشی شهید رجایی محمودآباد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی از برگزاری لیگ تیراندازی با کمان داخلی شهرستان محمودآباد در رشته ریکرو خبر داد و افزود: این لیگ به مدت ۴ هفته و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود و در پایان نفرات برتر اعلام و جوایزی به رسم یادبود به آنان اهدا خواهد شد.

دهستانی خاطرنشان کرد: در این مدت کوتاه تمرینات خوبی رو پشت سر گذاشتیم و توانستیم در مسابقات رنکینگ استان مازندران، رنکینگ کشوری در ساری، رنکینگ کشوری در گرگان شرکت کنیم و نتایجی همچون نفرات اول و دوم رنکینگ استان مازندران در بخش آقایان و نفر اول رنکینگ نوجوانان دختر استان مازندران و کسب کنیم.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان محمودآباد در پایان گفت: انتظار داریم این رشته پرطرفدار و اسلامی مورد توجه و حمایت مسؤولان قرار گیرد و ما رو به آینده این رشته ورزشی که چه در بحث قهرمانی که هدف اصلی ماست و راهیابی ورزشکاران به اردوی‌های تیم ملی و درخشش کمانداران ما امیدوار کند که این روز دور از دسترس نخواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا