مشارکت مردم در امور شهری پشتوانه محکمی برای شهرداران است

رضا قاسمی در آیین تودیع و معارفه شهردار جدید شهر کوهی‌خیل گفت: کارهای بسیار خوبی در شورای و شهرداری دوره قبل انجام شده است تا شهری زیبا داشته باشیم و اینکه فرهنگ تشکر و قدردانی باید در جامعه ترویج پیدا کند.

وی مشارکت مردم در امور شهری را پشتوانه محکمی برای شهرداران دانست و افزود: همه اعضای شورای شهر و مدیران اجرایی و مردم باید با هماهنگی و صمیمیت با شهردار هم‌گام شوند و در مسیر توسعه وپیشرفت شهری قدم بردارند.

رئیس شورای شهر کوهی‌خیل گفت: شورای اسلامی واسطه بین مردم و شهرداری است تا رابطه‌ای همراه با اعتماد و اطمینان متقابل را ایجاد کند.

قاسمی اظهار کرد: ما نباید منتظر اعتبارات دولتی باشیم پس باید با همیاری و مشارکت همدیگر کارهای عمرانی و آبادی شهر را پیش ببریم.

رجبعلی وهابی فرماندار شهرستان جویبار در این مراسم گفت: شهرستان جویبار با دو شهر جویبار و کوهی‌خیل موقعیت ممتازی در سطح استان و کشور دارد.

وی افزود: این شهرستان یک شهرستان پویا و زنده است و نیازمند مشارکت همه جانبه مردم و تلاش و کوشش مدیران برای رسیدن به پیشرفت و توسعه است.

فرماندار جویبار با بیان اینکه مردم باید در جریان همه امور باشند گفت: مسئولین و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید گزارش عملکرد دستگاه تحت نظر خود را به اطلاع مردم برسانند.

حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلی‌زاده امام‌جمعه این شهرستان اظهار کرد: بهتر است شهرداران از بدنه خود شهرداری باشند زیرا به زیروبم امور آشنا هستند.

وی افزود: شهردار باید مشورت با متخصصان، کارشناسان، ابتکار و خلاقیت و جرأت و شجاعت را سرلوحه کار خود قرار دهد تا کارها به بهترین نحو انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا