نشست پیگیری مشکلات فریدونکنار برگزار شد

نشست پیگیری مشکلات فریدونکنار با حضور ولی‌الله نانواکناری نماینده مردم شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار فریدونکنار در محل شورای اسلامی شهر برگزار شد.

در این نشست مشکلات اصلی شهر اعم از پیگیری جاده ساحلی (جاده سلامت )، مشکلات ناوگان حمل و نقل شهری، پروژه کمربندی و مشکلات حاشیه‌ای آن، بازگشایی خیابان ۲۴ متری (غرب و شرق) به سرخرود، پیگیری میدان ورودی کمربندی‌، زیباسازی فضای پارک لاله و اطراف پل میلاد و حریم ساحل دریا، تامین ماسه، تامین قیر، تامین ماشین آلات سنگین، تامین روشنایی محدوده شهری، طراحی فضای شهری جدید، راه‌اندازی پارک کودک، دیواره‌های حفاظتی رودخانه‌ها مطرح و بررسی شد.

ولی‌الله نانواکناری در این نشست از تخصیص اعتبار بالغ بر هفتاد میلیارد ریالی در سه مرحله برای ادامه پروژه کمربندی فریدونکنار خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری و هماهنگی با پیمانکار جدید فعالیت ساخت روگذر کمربندی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر ادامه پیدا کند.

در ادامه جلسه و به منظور حل مشکلات شهری مقرر شد جلسه‌ای با حضور معاون استاندار و مدیران کل استان در فریدونکنار و با دعوت ولی‌الله نانواکناری برگزار شود و موارد مطروحه بررسی و حل شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا