ویسی: به مردم خوزستان بدهکاریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: به نماینده اهواز گفتم تکلیف تیم ما را مشخص کنید تا ما بدانیم صاحب تیم کیست.

عبدالله ویسی شامگاه امروز پس از پیروزی تیمش در برابر سیاه‌جامگان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی، امروز حساس‌ترین بازی عمرم را بردم. تلاش زیادی برای بردن این بازی کردیم و درواقع «مردیم تا بردیم».

وی افزود: بازیکنان ما همه تلاششان را کردند تا در این بازی مردم خوزستان را خوشحال کنند. امیدواریم در بازی‌های بعدی نیز این‌گونه ظاهر شویم تا بتوانیم امتیازات ازدست‌رفته را جبران کنیم.

ویسی در خصوص مشکلات تیم استقلال خوزستان گفت: تازه با نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی دیدار داشتم و به وی گفتم که تکلیف تیم را مشخص کنید که بفهمیم صاحب تیم کیست. این امر باعث می‌شود تیم با روحیه بهتری به مصاف حریفان برود. از وقتی متوجه شدیم فردی به نام موسوی کارخانه گروه ملی را خریداری کرده است، تیم روحیه گرفته و دو بازی را پیروز شده است. ما دوست داریم از این وضع خارج شویم و بازی‌ها خود را ببریم تا مردم خوزستان که به آنها بدهکاریم را خوشحال کنیم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص ماندن این تیم در لیگ برتر نیز گفت: ۱۰۰ درصد در لیگ برتر باقی می‌مانیم البته نقاط ضعفی داریم که باید آنها را رفع کرده و به نقاط قوت تیم تبدیل کنیم. با همت بازیکنان و حمایت مردم خوزستان می‌توانیم به شرایط بهتری در لیگ برتر دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز تیم‌های استقلال خوزستان و سیاه‌جامگان مشهد در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی را تیم استقلال با حساب دو بر یک به سود خود پایان داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا