شجاعی: پورحیدری یک عمر از استقلال طلبکار بود

فریده شجاعی همسر زنده یاد منصور پورحیدری در خصوص برگزاری مراسم اولین سالگرد درگذشت اسطوره باشگاه استقلال گفت: جا دارد از طریق شما از تمام کسانی که در مراسم سالگرد شرکت کرده‌اند، تشکر کنم. مراسم خوبی برگزار شد و خیلی‌ها از اقصی نقاط کشور لطف کردند و به بهشت‌زهرا آمدند.

وی در خصوص غیبت سیدرضا افتخاری در این مراسم، گفت: (کمی مکث می‌کند) ما به این مسائل عادت کرده‌ایم! البته شنیدم آقای افتخاری درگیر مسائل باشگاه استقلال بودند.

شجاعی تاکید کرد: این مسائل سلیقه‌ای است وکاری هم نمی‌شود کرد. خیلی‌ها هم می‌گویند چرا بازیکنان نیامدند؟ بازیکنان جدید پورحیدری را نمی‌شناسند و روی او شناخت ندارند. هر شخصی که به بهشت‌زهرا آمد لطف کرده و ما از او ممنون هستیم ولی آنها که منصور را می‌شناختند می‌دانند که او چقدربرای استقلال زحمت کشیده است.

وی در خصوص اظهار نظر علی فرزند منصور پورحیدری پیرامون اینکه مطالبات پدرش پرداخت نشده، اظهار داشت:اگر می‌بینید علی صحبت می‌کند به این خاطر است که از او سؤال می‌پرسند. ما هم هیچ وقت اعتراض نکردیم تا خدای ناکرده مسئولان باشگاه ناراحت نشوند. اما واقعیت این است که منصور یک عمر است که از استقلال طلب دارد اما چون خودش زنده بود ما هیچ وقت چیزی نمی‌گفتیم.

همسر پورحیدری در پاسخ به این سؤال که سرانجام وی چقدر از این باشگاه طلب دارد، گفت: واقعیت این است که دو قرارداد آخر به او پرداخت نشد. در مجموع ۴۳۰ میلیون تومان وی از باشگاه طلبکار بود که ۵۰ میلیون این پول را به ما پرداخت کردند و بقیه آن باقی  حدود ۳۸۰ میلیون تومان مانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا