امروز مردم نشان دادند که آمریکا قابل اعتماد نیست/ چهره آمریکا ذاتا بزک ناشدنی است

شهرام نوری در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان با اشاره به روز استکبارستیزی گفت: ۱۳ آبان، روز تبلور بیداری و هوشیاری ملت بزرگ، فهیم و با بصیرت ایران و روز فریادگری علیه استکبار و روز بزرگ شعار حماسی مرگ بر آمریکاست.

وی افزود: ۱۳آبان ۱۳۵۸ انعکاس بغض چندین ساله این ملت انقلابی در قبال کارنامه سیاه سیاسی ایالات متحده آمریکا در این کشور بود، تا جایی که امام روح الله آن واقعه را انقلاب دوم دانستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تصریح کرد: وقتی به کارنامه استکبار (به معنی اتم آن آمریکا) در طول تاریخ نه چندان دور نگاهی گذرا می‌اندازیم صفحاتی وجود دارد که تک تک آن‌ها مایه عبرت است؛ صفحات و حوادثی چون؛ کودتای ۲۸ مرداد که چندی پیش ثابت شد که سیا به طور مستقیم در کنار زدن مصدق دست داشته است، جلوتر می آییم و حمله طبس و خوار و ذلیل شدنشان به فضل خدا را می بینیم، ترورهای دهه ۶۰، هشت سال دفاع مقدس، فتنه ۷۸، فتنه ۸۸، ترور دانشمندان هسته‌ای و تحریم‌های ظالمانه‌ای که از ابتدای انقلاب بر مردم ایران تحمیل شده است.

وی افزود: اینها چند مورد از هزاران خیانات و دشمنی هایی است که شیطان بزرگ در حق مردم ایران به انجام رسانده است.

نوری با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز تاکید کرد: امروز به این دلیل مردم در صحنه هستند که نشان دهند آمریکا در پیمان‌ها و رفتارش با ایران قابل اعتماد نیست و ایران نیز تسلیم فشار و زور نخواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من بزرگترین مسئولیت دانش آموزان و دانشجویان در درجه اول کسب علم است و دوما با کسب آگاهی و بصیرت نسبت به مسائل سیاسی جهان در صحنه دیپلماسی بین المللی ورود پیدا کنند و مراقب باشند فریب نخورند و در مسیری نروند که به منافع اسلام و کشور لطمه بزنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا