۱۳آبان روز انزجار مستضعفین جهان از شیطان بزرگ آمریکاست

۱۳آبان در كشور ما محمل پیدایش حوادث مختلفی بود كه در شکل‌دهی تاریخ كشور و انقلاب اسلامی نقشی بزرگ و سرنوشت‌ساز داشته‌اند.

وی با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی، اظهار کرد: این واقعه با توجه به ابعاد و پیامدها و همچنین گستره ملی- بین‌المللی آن از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی برخوردار شده است، به‌طوری‌که باگذشت بیش از ربع قرن از آفرینش آن، پیامدها و آثارش همچنان درصحنه سیاست داخلی و خارجی كشور، اثرگذار و بحث‌انگیز است.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر مازندران با تأکید بر دشمنی آمریکا، گفت: انقلاب اسلامی استراتژی « دو ستونی» آمریكا در منطقه را كه از مدت‏ها پیش‌بر پایه‌های قدرت اقتصادی عربستان سعودی و قدرت نظامی ایران برای حفظ منافع منطقه‌ای آمریکا و مقابله بانفوذ شوروی بناشده بود، با چالش جدی مواجه كرد.

صالحی بابیان اینکه آمریكا كه تمام تلاش خود را در حمایت از رژیم پهلوی و جلوگیری از پیروزی انقلاب اسلامی به كار بسته بود، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب، سفارت خود را به‌عنوان پایگاهی برای طراحی و اجرای توطئه‌های خویش علیه این انقلاب تبدیل نمود، تا بتواند آن بخش از اقداماتش را كه می‏توانست در پوشش دیپلماتیك برای شكست یا به انحراف كشاندن نظام نوپای ما انجام دهد، با مرکزیت سفارت خود به اجرا درآورد که با عنایات حضرت حق‌تعالی و رهبری حکیمانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و هوشیاری و بصیرت مردم به‌ویژه دانشجویان پیرو خط امام، تمام نقشه‌های شوم آنان با شکست مواجه شد.

وی در پایان از مردم همیشه درصحنه و ولایتمدار استان خواست با حضور در راه‌پیمایی استکبارستیز ۱۳آبان پاسخی قاطع به گستاخی‌های اخیر این کشور دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا