سقوط مرگبار مرد جوان در شمال پایتخت

مرد جوانی که دچار بیماری بود، پس از سقوط از طبقه پنجم یک ساختمان در شمال پایتخت به کام مرگ رفت.

ساعت ۹:۳۰ صبح ۱۴ آبان ماه سال جاری مأموران کلانتری ۱۳۳ نیاوران در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد جوانی بر اثر سقوط از طبقه پنجم یک ساختمان در شمال تهران به کام مرگ فرو رفته است.

همسر متوفی در تحقیقات اولیه به مأموارن گفت: من و همسرم در ساختمان محل حادثه سرایداریم، شوهرم تومور داشت و به دلیل شرایط و بیماری‌اش دست به مرگ خود خواسته زد، او به دلیل بیماری‌اش خود را به پشت‌بام رساند و پس از قفل کردن در و گذاشتن کلید در جیبش، خود را از پشت‌بام ساختمان به پایین پرتاب کرد؛ شوهرم هیچ مشکل روانی نداشت.

اظهارات همسر متوفی درحالی مطرح شد که برادر متوفی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: برادرم با همسرش اختلاف داشت و به دلیل همین اختلافها دست به این کار زد؛ همسر برادرم با وجود بیماری شوهرش،‌ تصمیم داشت روابط مخفیانه‌ای برقرار کند و زمانی که برادرم از این موضوع آگاه شد، اختلاف با همسرش شروع شد.

سایر برادران متوفی نیز مدعی بودند که مرگ برادرشان مشکوک و به خاطر اختلافاتی بوده که با همسرش داشته است.

سرانجام با دستور بازپرس امور جنایی تهران جسد متوفی برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و بازپرس دستور داد تا دوربین‌های مداربسته محل حادثه بازبینی و تحقیق از شاهدان ماجرا اخذ شود و تحقیقات تکمیلی درباره علت این حادثه مرگبار و ادعای برادران متوفی صورت بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا