تنها مخالف تکمیل و بهره برداری پروژه نیمه کار فرهنگسرای رامسر سازمان میراث فرهنگی است

نشست خبری شمس الله شریعت نژاد نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس شورای اسلامی با خبرنگاران در سالن اجتماعات شبکه بهداشت تنکابن برگزار شد.

شریعت نژاد در ابتدای نشست ضمن تشکر از تلاش اصحاب رسانه در جهت تنویر افکار عمومی و ارتقاء سطح فرهنگ عمومی اظهار کرد: به سوالات خبرنگاران با صداقت در گفتار پاسخ می دهم.

شریعت نژاد درباره بحث منطقه آزاد امیر آباد گفت: دولت تمایل دارد بخاطر فراوانی زمین و راه آهن به بندر امیرآباد برای منطقه آزاد توجه کند اما قاطبه نمایندگان علاقمند به ایجاد منطقه آزاد در مرکز استان هستند.

وی افزود: برخی نمایندگان بر اساس برخی فشار ها علاقمند هستند در منطقه آنان منطقه آزاد ایجاد شود و همین طور ربیع فلاح بر اساس برخی ملاحضات سیاسی بحث منطقه آزاد را در مراسم تودیع و معافه استاندار مازندران مطرح کرد.

نماینده مجلس در بحث فاجعه زیست محیطی منطقه کلاکولی بیان کرد: به دفعات درباره این موضوع صحبت کردیم، آنچه که می گوییم در بحث منابع طبیعی به آن پایبند نیستیم زیرا نه در گذشته به منابع طبیعی توجه کردیم و نه در حال حاضر توجهی به این مسئله داریم.

وی تصریح کرد: در دوسه سال گذشته تلاشمان را انجام دادیم تا اختلاف بین شهر ها را کم کنیم و جلسات دویست تا سیصد نفره در فرمانداری رامسر برگزار کردیم و نهایتا به این جمع بندی رسیدیم که شهرستانها مشترکا به این موضوع ورود کنند.

وی در همین رابطه تاکید کرد: به هیچ وجه انباشت زباله را در جنگل تایید نمی کنم و بارها هم به منابع طبیعی در این خصوص تذکر داده ام.

شریعت نژاد در خصوص انتصاب استاندار جدید بیان کرد: نظر کلی نظام و دولت است که استاندار هر استانی بومی نباشد و این دستور کار صرفا برای مازندران صدق نمی کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار رامسر در خصوص آینده ساختمان نیمه ساخته فرهنگ سرای رامسر گفت: بارها در نشست ها و جلسات پیاپی با مسئولین کشوری، وزارت ارشاد و میراث فرهنگی این مسئله را عنوان کرده ام و حتی برای این پروژه دو بار هم اعتبار در نظر گرفته شد که نخستین بار با همکاری بسیج سازندگی اقدام به بازسازی این بنا کردند که با مخالفت سازمان میراث فرهنگی رامسر مواجه شد و پروژه متوقف شد.

وی اضافه کرد: ما همچنان پیگیر این مسئله هستیم ولی سازمان میراث فرهنگی در این بخش مخالفت می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا