چرا فرد مبتلا به افسردگی مدام عصبانی است؟

واژه های همراه افسردگی عصبانی غالبا برای توصیف حالات روحی یک فرد بیان می شود، از همین جا می توان پی برد که آنهایی که افسرده هستند بیشتر عصبانیت را تجربه می کنند. تصور کنید بیشتر اوقات اتفاق هایی می افتد که باعث عصبانیت شده و در پی آن ارزش و سلامت روحی روانی را از دست میدهیم؛ عصبانیت فرد را از پا در می آورد به طوریکه نمی توانند هیچ حس خوب و بدی را داشته باشند تا اینکه ازتجربه دیگری رنج ببرند.

تعریف دقیقی که کمبریج از افسردگی داشته است نشان می دهد این مشکلی است روانی که در آن فرد طولانی مدت ناراحت و عصبانیت را تجربه می کند و در این مدت نمی توانند زندگی نرمالی داشته باشند، حالا معنی افسردگی را متوجه و احساس این بیماران را می دانیم.
افسردگی حس درونی و عصبانیت پاسخ بیرونی به احساسات درونی و ضربه های روحی و روانی است، البته باید بدانیم وقتی به افراد افسرده برخورد می کنیم نباید آنها را نقدیا قضاوت کنیم و بخش روشن زندگی آنها را ببینیم و سعی کنیم آنها را درک و با آنها صبورانه برخورد کنیم .
آنها می دانند با اخلاقی که دارند پیرامون خود را از دست می دهند و احساس تنهایی می کنند و منبع اصلی عصبانیت آنها همین است، اما چه اتفاقی برای این افراد می افتد اگر در تنهایی بمانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا