اختصاصی/ نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس

در تصویب بودجه ۹۳ هرگونه مجلس صلاح بداند عمل خواهد کرد/ اطلاعی از گفته های سریع القلم ندارم

به گزارش بصیر،نماینده مردم شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در حاشیه همایش دهیاران، شورا و بخشداران شهرستان فریدونکنار در دهستان کاردگرمحله در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به بودجه استان مازندران که از سوی روحانی رئیس جمهور کشور به مجلس فرستاده شد، اظهار داشت: طی جلسه ای که با رئیس جمهور برگزار کردیم  امیدواریم به نتایج مثبت دست یابیم.

مقداد نجف نژاد در پاسخ سوال خبرنگار ما مبنی بر استعفای تعدادی از نمایندگان در اعتراض به بودجه پیشنهادی اذعان داشت: ما می توانیم از حقوق خود به خوبی دفاع کنیم و بحث استعفایی در کار نبوده است، یک نفر این بحث را مطرح کرد که بلافاصله با واکنش ما روبرو شد و من طی مصاحبه ای این موضوع را تکذیب کردم.

وی ادامه داد: ما با آقای نوبخت در این خصوص جلسه ای داشتیم و انشاالله این بودجه را اصلاح خواهیم کرد، ما باید آنرا تصویب کنیم و هرگونه مجلس صلاح بداند عمل خواهد کرد.

نجف نژاد در پاسخ به سوالی مبنی بر واکنش نمایندگان مردم در مجلس به اظهارات سریع القلم مشاور رئیس جمهور چه خواهد بود، عنوان داشت: کدام مشاور؟ بابت چه؟ در جریان صحبت های او نیستم اما ولی نعمت این نظام مردم هستند و اگر چنین باشد به مردم بی احترامی کرده است، ما باید خدمتگزار این مردم باشیم.

نماینده مردم شهرستان های فریدونکنار و بابلسر با اشاره به برگزاری این همایش اظهار داشت: جلسه خوبی را برگزار کردیم، خواسته های مردم را شنیدیم، بخشی شهرستانی بود و باید در فریدونکنار حل شود، برخی از خواسته ها استانی بود که باید در جلسات بعدی چند مدیر کل در همایش حاضر باشند و تعدادی از درد و دل ها نیز کشوری است که باید در سیاست گذاری و قوانین ما آنرا اعمال کنیم.

نجف نژاد در خصوص تغییر مدیریت در شهرستان فریدونکنار به خبرنگار ما گفت: جابه جایی در پست های مدیریتی حق دولت است و نظر ما استفاده از مدیران شایسته می باشد، افرادی که بر سر کار می آیند مطابق با شعار اعتدال باشند و از افراد تندرو و افراطی استفاده نشود.

وی افزود: در منطقه خود مدیران خوبی داریم و کماکان می توانیم از آنها استفاده نمائیم، قسمتی از مدیران را هم تغییر خواهند داد که باید با شاخص های مدنظر کشور تطبیق داده شود و افراد شایسته تر بر سرکار بیایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا