فرمانده پایگاه دریابانی نوشهر خبر داد

اجرای رزم‌نامه برخورد با صیادان غیرمجاز در استان مازندران

بصیر، کریم محمودثانی فرمانده پایگاه دریابانی نوشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اجرای رزم‌نامه برخورد با صیادان اظهار کرد: رزم‌نامه برخورد با صیادان غیرمجاز در فصل صید و صیادی و با به کارگیری یگان‌های عملیاتی و شناورهای سازمانی در آب‌های دریای خزر انجام شد.

وی با بیان اینکه این رزم‌نامه پس از تشکیل جلسات مشترک میان فرمانده‌هان مربوطه با موفقیت اجرا شد، خاطرنشان کرد: دریابانان پایگاه نوشهر دریابانی مازندران با برنامه ریزی انجام گرفته به صورت گسترده و کاملا تخصصی در آب‌های نیلگون دریای خزر در راستای برخورد با قاچاقچیان ماهیان خاویاری و استخوانی، این رزم‌نامه را با موفقیت به انجام رساندند.

فرمانده پایگاه دریابانی نوشهر تصریح کرد: در ابتدای این رزم‌نامه، نیروهای شرکت کننده در آن در ارتباط با وضعیت شناورها، حساسیت اجرای این رزم‌نامه و رعایت مسائل ایمنی توجیه و نیروهای شرکت کننده در این رزم‌نامه با جزئیات طرح آشنا و روند اجرایی برای آنان تشریح شد.

ثانی، هدف این رزم‌نامه را مقابله با صیادان غیرمجاز صید و قاچاق ماهیان خاویاری و استخوانی دانست و افزود: نيروهاي شركت‌كننده در اين طرح، آمادگي دفاعي خود را براي مقابله با قاچاقچیان به نمايش گذاشتند که در پايان اين رزم‌نامه بدون هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا