نقشه شیطانی ۲ جوان برای ۲ زن در کارگاه تولیدی

سردار «قادر کریمی» با اعلام این خبر گفت: در پی گزارش یک فقره سرقت  به عنف توسط دو مامور نمای سارق از کارگاه تولیدی دو خانم جوان با توجه به اهمیت موضوع دستورات صریح برای پیگیری پرونده صادر و ماموران کلانتری ۴۰ نجفی با هدایت سرهنگ بوستانی، فرمانده انتظامی مشهد وارد عمل شدند.

سردار «قادر کریمی» افزود تحقیقات اولیه پلیس  حاکی از آن بود که دو مرد جوان با معرفی خود به عنوان مامور به کارگاه تولیدی که دو خانم ۲۲ و ۳۵ ساله در آن کار می کردند مراجعه کردند و هنگام بازرسی محل دو میلیون تومان وجه نقد، یک رشته زنجیر طلا به ارزش پنج میلیون تومان، چهار قطعه تراول ۵۰ هزار تومانی و پنل ضبط خودرو را به سرقت بردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: تحقیقات ماموران کلانتری نجفی با چهره زنی عاملان سرقت در حالی ادامه داشت که سارقان در تماس تلفنی به کارگاه مذکور و نیت شومی که در سر می پروراندند با یکی از مال باختگان قرار ملاقات می گذارند. وی خاطرنشان کرد: پلیس یکی از سارقان راکه جوانی ۲۶ ساله است با به دست آمدن این سرنخ شناسایی و دستگیر کرد و متهم که در برابر شواهد وادله موجود راهی جز بیان حقیقت نداشت در اعترافات خود همدستش را نیز به پلیس معرفی کرد.
سردار کریمی اظهار کرد: پلیس همچنین متهم دیگر پرونده را که جوانی ۲۲ ساله است دستگیر کرد. این دو سارق مامورنما هیچ سابقه کیفری نداشتند و تحقیقات از آن ها برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه شان ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: شهروندان باید به توصیه های پلیسی توجه کنند و در صورت مواجهه با افرادی که خود را مامور معرفی می کنند و تقاضای بازرسی از محل زندگی، کار یا داخل خودروی آن ها را دارند کارت شناسایی معتبر و حکم قضایی درخواست کنند و اگر با مورد مشکوکی مواجه شدند قبل از هر کاری در این باره از پلیس ۱۱۰ اطلاعات لازم را درباره این افراد به دست آورند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا