تکذیب یک خبر از محتوای جلسه سران قوا

پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور گفت: اظهارات یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر «بررسی ایجاد تغییرات در ساختار دولت در جلسه اخیر سران قوا و توافق ضمنی بر روی آن» تکدیب می‌شود.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور، ضمن اعلام این مطلب گفت: در جلسه اخیر سران محترم سه قوه هیچ بحثی در خصوص تغییرات در ساختار دولت مطرح نشده و ادعاهای بیان شده در این زمینه نیز صحت ندارد.

پرویز اسماعیلی افزود: در جلسات روسای قوا مهمترین مسائل کشور و اولویت های کلان و مرتبط بین قوا، برای تصمیم گیری سریعتر و هماهنگی بیشتر در مسیر اجرای برنامه ها و خدمت به مردم مورد بحث قرار می گیرد.

وی ادامه داد: پیگیری مربوط به ساختار و یا مسایل درونی هر یک از قوا روال و قاعده قانونی خود را دارد و طبعا موضوع جلسه سران قوا نبوده است.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور، تاکید کرد: اعلام نادرست هر گونه مطالب و یا ادعا به عنوان جزئیات جلسه سه نفره سران قوا، آنهم بلافاصله بعد از جلسه و از سوی کسانی که حضور نداشته و مسوولیتی در این زمینه ندارند، موثق و پذیرفتنی نیست.

اسماعیلی با اعلام اینکه اطلاع رسانی جلسات سران قوا روال خاص خود را دارد از رسانه ها خواست که در برابر رواج گمانه ها و شایعات بویژه در خصوص جلسه سران قوا حساس باشند و اطلاعات مربوطه را از مراجع رسمی و مسوول پیگیری کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا