واکنش رئیس دفتر رئیس‌جمهور به خبر تغییر ساختار دولت

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درخصوص تغییر ساختاری دولت و توافق ضمنی رئیس مجلس با آن گفت: رئیس‌جمهور و رئیس مجلس معمولاً با یکدیگر بحث و گفت‌وگو انجام می‌دهند و اینکه چنین توافقی شده است درست نیست.

وی افزود:‌ بالاخره موضوعی که باید ۲۹۰ نماینده بررسی کنند و رأی بدهند که توافق نمی‌شود. آنچه انجام می‌شود تفاهم نسبت به این است که کارها پیش برود وگرنه این موضوعی است که حق مجلس است و هرچه تصویب کرد همان اجرا می‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه ما یک لایحه‌ای ارائه داده‌ایم. به هر حال در داخل مجلس کمیته ها بررسی می‌کنند و پیشنهادات را ارائه می‌دهند،  خاطرنشان کرد:‌  اگر مجلس و کمیسیون‌ها پیشنهادات خوبی داشته باشند به صرف اینکه در لایحه دولت نیامده، ما بر لایحه خود پافشاری نمی‌کنیم.

ر توزیع موارد ضروری به زلزله زدگان غرب کشور و صحت آن، گفت: ستاد بحران برای کاستن از نابسامانی ها هر روز جلسه می گذارد و آقای روحانی هم موافقت کردند که وزیر کشور به جای آمدن به جلسات هیئت دولت، جلسات ستاد بحران را تشکیل دهند.

واعظی تاکید کرد: مشکلات و کمبودهایی که در سفر دیروز هیئت دولت به کرمانشاه با آن مواجه شدیم مسئله مدیریت بحران و تامین امنیت و اطلاع رسانی به همه نقاط زلزله زده و ایجاد هماهنگی میان دستگاه های مختلف بود که در این رابطه امروز در هیئت دولت بحث و تصمیمات لازم را اتخاذ کردیم.

رئیس دفتر رئیس جمهوری ادامه داد: آنچه که ما در کرمانشاه دیدیم یک همبستگی کامل میان مردم و دستگاه های مختلف بود حتی میان دستگاه هایی که هیچ ارتباطی با ستاد بحران و مسائل مربوط به زلزله نداشتند، همه تمام امکانات خود را برای کمک به هموطنانشان بسیج کرده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا