بانک‌ها استان مشکلات جدی را برای تولیدکنندگان ایجاد کردند

عبدالله مهاجر در آیین تجلیل از استاندار سابق مازندران در حضور بازرگانان استان با اشاره به مشکلات بخش صنعت و تجارت مازندران، گفت: اگر رکود در بازار حاکم باشد بر مشکلات تولید افزوده می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم رونق در بازار، اظهار کرد: رونق در بازار تقاضا را افزایش داده و با فروش محصولات وضعیت تولید رو به بهبودی خواهد رفت و تولیدکنندگان محصولات و خدمات خود را به بازار عرضه می‌کنند و چرخه اقتصادی ادامه پیدا می‌کند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران به تلاش‌های بی‌ثمر دولت در رفع رکود بازار اشاره کرد و گفت: بانک‌ها استان مشکلات جدی را برای تولیدکنندگان ایجاد کردند و در بخش تولید مشکلات به حدی است که حمایت دولتی در سال گذشته هم نتوانسته از آن بکاهد.

مهاجر با تأکید بر ظرفیت بالقوه مازندران، خاطرنشان کرد: تولید یکی از ظرفیت جدی استان برای کاهش آمار بیکاری و ایجاد اشتغال است که توجه به این بخش می‌تواند توان‌بخش خصوصی را در ایجاد اشتغال افزایش دهد.

وی با اشاره به مشکلات مدیریتی در استان، تصریح کرد: برخی مشکلات مربوط به حوزه مدیریت داخلی و صادرات به خارج از کشور است که مدیریت استان باید با نگرشی جدید مطالباتی را از دولت داشته باشد تا بتواند مشکلات پیش رو را با رویکردی روبه‌جلو حل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا