سیاسی‌کاری سبب از دست رفتن فرصت‌های توسعه مازندران

ربیع فلاح جلودار در همایش تجلیل تجار و صنعتگران مازندران از استاندار سابق، با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی در استان، گفت: مازندران به دلیل وجود برخی نگرش‌ها و کشمکش‌های سیاسی بسیاری از فرصت‌های توسعه‌ای خود را ازدست‌داده است به همین خاطر باید برای جبران آن تلاش کرد.

وی به پابرجا بودن رکود در بازار اشاره کرد و افزود: همواره بحث پرداخت مالیات در بخش تولید، بدهی به تأمین اجتماعی و معوقات بانکی از موضوعات موردبررسی بوده است که هنوز بخشی از آن باقی‌مانده است.

استاندار سابق مازندران در دفاع از مدیریت خود در بخش اقتصادی استان، گفت: ۹۰۹ واحد تولیدی جدید در مازندران پروانه تولید و بهره‌برداری دریافت کردند و فرصت‌های خوبی در بخش خدمات با فراگیری در میزان اشتغال، ایجاد درآمد و ارزش‌افزوده رقم خورد.

فلاح با تأکید بر نقش کشاورزی در استان، خاطرنشان کرد: درآمد حاصل از محصول برنج در مازندران هزار میلیارد تومان و مرکبات نیز ۳ هزار میلیارد تومان است که با سرمای شدید سال گذشته به بخش زیادی از این محصول خسارت واردشده بود.

استاندار سابق مازندران تلاش برای احداث زیرساخت‌ها و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام را از برنامه‌های دولت دانست و خاطرنشان کرد: ارزش طرح‌های نیمه‌تمامی که در دولت به بهره‌برداری رسیده ۸ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا