اعلام نتایج مسابقات دو و میدانی مقطع ابتدایی آموزشگاه‌های فریدونکنار

بصیر، مسابقات دو و میدانی مقطع ابتدایی آموزشگاه‌های فریدونکنار در استادیوم شهيد كريم آزادي این شهرستان برگزار شد.

نتایج این مسابقات به شرح زیر است:

در ماده ۱۰۰ متر ابوالفضل میرشکار از مدرسه شهدا ولی‌عصر، ماهان سنگ‌کش از مدرسه تربيت، یاسین نیکزاد از مدرسه تربيت، محمدحسین نصیری از مدرسه جوادالائمه، ناصر حیدری از مدرسه جواد الائمه و امیررضا یحیی‌زاده از مدرسه شهید گرجیان به ترتیب به مقام‌های اول تا ششم دست پیدا کردند.

در ماده ۸۰۰ متر محمد تمسک‌تبار از مدرسه امام جعفر صادق، مهدی نیک‌پور از مدرسه شهید سیدخلیل حسینی، امیررضا محب از مدرسه شهیدان تشکری، امیررضا غلامی از مدرسه شهید نریمانی، امیرعلی یحیی‌زاده و ابوالفضل احمدکلایی از مدرسه شهیدان رضایی به ترتیب به مقام‌های اول تا ششم رسیدند.

در ماده ۲ هزار متر ابوالفضل میرشکار از مدرسه شهدای ولی‌عصر، مانی یزدانی از مدرسه شهيد نریمانی، ابوالفضل طیار از مدرسه شهداي ولی‌عصر، محمد تمسک‌تبار از مدرسه امام جعفرصادق(ع)، محمد فتحی ازمدرسه امام موسی کاظم و علی‌اصغر جعفرپور به مقام های اول تا ششم دست پیدا کردند.

همچنین در ماده پرش طول سلمان حسینی از مدرسه شهید جهانیان، امیرحسین کمندی از مدرسه شهیدان تشکری، حسین صباغی از مدرسه شهيد نریمانی، سیدابوالفضل بابایی از مدرسه تربیت، امیرمحمد رشیدی از مدرسه شهیدان رضایی و ابوالحسن جلالیان از مدرسه شهید جهانیان به مقام های اول تا ششم رسیدند.

در پرتاب وزنه امیر علی حبیبی از مدرسه شهید فضلی، مانی صیادی از مدرسه شهیدان تشکری، امیر عباس کبیری از مدرسه تربیت، حسن عباسیان از مدرسه شهيد نریمانی، امیرمحمد نصیری از مدرسه شهید سیدخلیل حسینی و سیدامیرعلی حسینی از مدرسه شهيدان رضایی به مقام اول تا ششم رسیدند.

به گزارش بصیرنیوز، تیم مدرسه شهدای ولی‌عصر با ۱۸ امتیاز، مدرسه غیرانتفاعی تربیت با ۱۶امتیاز و مدرسه شهید نریمانی با ۱۵ امتياز به ترتیب به مقام اول تا سوم رسیدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا