اختلاف و تنش در روابط رونالدو و راموس

دو نشریه مادریدی آس و مارکا، در گزارش‌هایی از ایجاد تنش در روابط میان کریستیانو رونالدو و سرخیو راموس خبر داده‌اند.

هر دو نشریه اظهارات رونالدو پس از شکست ۳ بر یک رئال مادرید برابر تاتنهام در ورزشگاه ومبلی، در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا را سرآغاز این اتفاق دانسته‌اند، زمانی که مهاجم پرتغالی کهکشانی‌ها در پاسخ به سؤالی درباره دلیل باخت تیمش به رقیب لندنی به نوعی اعتراف کرد که نیمکت تیمش ضعیف شده و جدایی بازیکنانی مانند خامس رودریگس، په‌په و آلوارو موراتا را در این مورد تأثیرگذار دانست.

اظهارات رونالدو با وجود آنکه بسیاری از رسانه‌ها و هواداران با او موافق بوده‌اند، ظاهراً به مذاق سرخیو راموس، کاپیتان کهکشانی‌ها خوش نیامده است اما او نه تنها از کنار این موضوع نگذشت بلکه در حرکتی مشابه، اظهارنظری انجام داد که به چندان خوشایند رونالدو نبوده است. در واقع او با تمجید از نیمار، مهاجم برزیلی سابق بارسلونا که تابستان به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، از محقق شدن شایعه پیوستن او به رئال مادرید استقبال کرد، کسی که می‌تواند رقیب مستقیم ستاره پرتغالی‌ کهکشانی‌ها باشد و ورودش به سانتیاگو برنابئو می‌تواند زمینه ساز خروج رونالدو شود.

علاوه بر این راموس پس از بازی دوستانه اخیر تیم ملی اسپانیا در روسیه، زمانی که با سؤالی در مورد آینده رونالدو و شایعات مطرح شده درباره خروج احتمالی این بازیکن ۳۲ ساله مواجه شد، طوری پاسخ داد که گویی برایش ماندن یا نماندن کاپیتان تیم ملی پرتغالی چندان تفاوتی ندارد. او در پاسخ به این سؤال که آیا رونالدو در پایان فصل از رئال مادرید خواهد رفت، شانه‌هایش را بالا انداخت و گفت:«من خبر ندارم. بروید از خودش بپرسید.» به این ترتیب تصور می‌شود که تنش در روابط میان کاپیتان رئال مادرید و سرشناس‌ترین بازیکن این تیم بیش از پیش افزایش پیدا کرده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا