گرشاسبی: طاهری پس از بهبودی به سرکارش باز می‌گردد

حمیدرضا گرشاسبی در حاشیه تمرین پرسپلیس در مورد وضعیت طاهری اظهار داشت: طاهری به تازگی از کربلا آمده و سرما خورده است و صدایش درنمی‌آید. انشالله  پس از استراحت و بهبودی برمی‌گردد و به کارش ادامه می‌دهد. من هم امروز آمدم که بچه‌ها را ببینم و خسته نباشید بگویم.

گرشاسبی در مورد مدیریت باشگاه ادامه داد: واقعیت این است که طاهری ۱۵ روز درخواست مرخصی کرده بود. ما جلسه گذاشتیم و شرایط را بررسی کردیم، قرار شد اختیارات باشگاه در مدتی که طاهری نیست بر عهده من باشد و فکر می‌کنم تا هفته آینده همه چیز به صورت واضح مشخص شود. شک ندارم که طاهری برمی‌گردد و مثل گذشته با قدرت به کارش ادامه می‌دهد.

وی در خصوص اینکه آیا طاهری مشکل بازنشستگی دارد یا خیر، عنوان کرد: به هر حال قوانینی وجود دارد که مجلس تصویب کرده و حالا وزارت ورزش باید در مورد آن تصمیم‌گیری کند. باید منتظر بمانیم تا بعد از تعطیلات تکلیف مشخص شود. وزارت ورزش به دنبال این است که ببینید می‌تواند مشکلات را حل کند یا خیر. در حال حاضر تیم خوب نتیجه می‌گیرد و همه تلاش می‌کنیم این شرایط را حفظ کنیم.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در مورد مدیرعاملی خودش در باشگاه تصریح کرد: من مدیرعاملی خودم را اصلاً تأیید نمی‌کنم.

*پرسپولیسی‌ها همیشه در این مواقع پای کار هستند

گرشاسبی در گلریزان جامعه ورزش و ارسال کمک‌های باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور اظهار داشت: ملت ایران نشان دادند که جدا از مردم کرمانشاه نیستند و ضمن حضور فیزیکی برای یاری و امداد رسانی، هر چه داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند تا هم هموطنان عزیز و رنج دیده آن مناطق احساس تنهایی نکنند و هم در حد توان دردی از دردهای آنها را بکاهند.
وی ادامه داد: همچنین جا دارد از حمایت و همت وزارت ورزش و جوانان در یاری رسانی به مردم زلزله زده و ساماندهی این حرکت تشکر کنم.

گرشاسبی تصریح کرد: همه دست به دست هم داده‌اند تا کمک کنند و باشگاه پرسپولیس نیز با تمام توان و امکان خود برای این منظور پای کار خواهد بود. اعضای تیم فوتبال پرسپولیس هم برای این منظور در تلاش هستند و تردیدی نیست که هواداران پرسپولیس در تکاپوی کمک به برادران و خواهران خود هستند.

سرپرست موقت پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم علاوه بر دو هزار تخته چادر و پتو که باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال کمک کردند، بازیکنان و هواداران ما نیز واقعا سنگ تمام گذاشته‌اند. حوادث طبیعی همواره وجود دارند ولی وقتی با این شرایط روبرو می‌شویم باید با کمک یکدیگر با آن مقابله کنیم تا از فجایع و مصیبت‌های بیشتر جلوگیری کنیم. گلریزان ورزش هم با همین تفکر صورت گرفت تا با کمک مردم ورزش دوست بتوان کمکی به هموطنان کرده باشیم تا فقط اندکی از دشواری‌هایشان در این روزهای سخت کم شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا