اپراتورهای تلفن همراه در کرمانشاه مختل هستند؟

شب گذشته خبری به نقل از استاندار کرمانشاه که گویا در جلسه ستاد بحران سرپل ذهاب سخنرانی داشته است در فضای مجازی و رسانه‌های خبری منتشر شد که به کنایه، منتقد رفتار یک اپراتور تلفن همراه شد.

وی در آن جلسه با خطاب قرار دادن اپراتور اول تلفن همراه، عنوان کرد « این اپراتور کی می‌خواهد مشکل تلفن را حل کند؟ من با هر کدام از مدیرانم می‌خواهم تماس بگیرم نمی‌شود.»

این در حالی است که هم‌زمان با بروز سانحه تلخ زلزله غرب کشور، مقام عالی وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه خواستار رسیدگی سریع و ارائه طرحهای ویژه ارتباطی شد؛ چندی هم نگذشت که اپراتور دوم ارتباطی طرح مکالمه درون شبکه رایگان خود را ارائه کرد و بعد از آن نیز اپراتورهای اول و سوم موبایل نیز هر کدام طرحهای ویژه مکالمه رایگان و تخفیف برای سایر طرحهای مربوط به این حادثه را ارائه کردند.

نکته دیگر آنکه محمد جواد آذری جهرمی؛ وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات روز گذشته در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران به صراحت عنوان کرد «هیچگونه اختلال مخابراتی در مناطق زلزله‌زده غرب کشور نداریم.»

وی همچنین اشاره‌ای به گزارش دریافتی از وضعیت ارتباطات در مناطق زلزله‌زده داشت و گفت: براساس این گزارش که به من دادند شرایط ارتباطات منطقه به حالت قبل بازگشته است واگر هم‌اکنون در جایی آنتن نیست شاید پیش از وقوع زلزله هم آنتنی وجود نداشته است.

وزیر ارتباطات گفت: در حال حاضر گزارشی مبنی بر اینکه مناطقی که پیش از زلزله آنتن داشتند و الان با مشکل یا اختلال مواجه باشند، ندارم.

آذری جهرمی همچنین گفت: علاوه بر اپراتورهای موبایل که بسته‌هایی را به توصیه وزارت ارتباطات برای برقراری ارتباطات در این مناطق ارائه و سه روز مکالمات رایگان خود را تمدید کردند، برخی شرکتهای اینترنتی نیز خدمات خاصی خود را مخصوص این مناطق معرفی کردند.

بنابراین با وجود چنین اظهارات صریحی از سوی وزیر ارتباطات، جای سؤال می‌ماند که چطور استاندار کرمانشاه از اختلال در ارتباطات می‌گوید یا حداقل این موضوع را به وزیر ارتباطات اعلام نکرده است؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا