نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به قدرت ایمان مسلح هستند

علی شادمان در مراسم دسته‌روی و عزاداری مشترک نیروهای مسلح شهرستان نوشهربه مناسبت رحلت پیامبر اکرم (س) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز ایران در برابر همه‌ی هجمه‌ها ، ترفندها و ابزارهای پیشرفته دشمنان ایستادگی کرده است و امروز نیز از هر روز دیگر قدرتمندتر است.

وی وجه تمایز نیروهای مسلح ایران اسلامی را با نیروهای سایر کشورهای تنها ایمان آن‌ها بیان کرد و گفت: ایمان نیروهای مسلح انقلاب اسلامی بر همه‌ی ترفندهای دشمنان پیروز می‌شود.

فرماندار نوشهر افزود: به سبب خون شهدای انقلاب اسلامی و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امروز ایران در بحث امکانات و تجهیزات نظامی بهترین موقعیت را منطقه و سطح بین‌المللی دارد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن موشک‌های دوربرد و میان‌برد ایران را هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه نظامی قدرت رقابت با سایر کشورها را دارد.

شادمان تاکید کرد: اگر امروز ایران در سوریه و عراق حضور نمی‌یافت حتی خود اسرائیل و آمریکا که به وجودآورنده گروه‌های تکفیری هستند نیز آسیب جدی دیده بودند.

وی تصریح کرد: قدرت ایمان و توانمندی نظامی ایران اسلامی از هر روز پویاتر و توانمندتر است و نیروهای مسلح ما به سبب ایمانی که دارند در برابر مکرر دشمنان فائق می‌آیند.

امام جمعه نوشهر نیز در این آیین ضمن هم‌دردی با همه مردم و مصیبت‌دیده‌های زلزله غرب کشور، گفت: این حادثه می‌تواند به مردم دنیا ثابت کند که ایران اسلامی می‌تواند در تمامی بحران‌ها متکی به خود باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا