سردار غیب پرور در مراسم اختتامیه مدرسه عشق:

بسیج باید نگاه انقلابی و تحولی به مسائل داشته باشد

بصیر، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستصعفین در مراسم اختتامیه جشنواره مدرسه عشق ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بنده خدمت به بسیج را یک افتخار می دانم و معتقدم که جشنواره فرهنگی هنری مدرسه عشق یک کار بدیعی است ویکی از مهمترین ویژگی های آن برگرفته از پایگاه بسیج بودن است.

وی با اشاره به اینکه بسیج تا زمانی می تواند به حیات خود ادامه دهد که نگاه انقلابی و تحولی به مسائل داشته باشد، افزود: اگر این نگاه وجود نداشته باشد، به خصوص در حوزه فرهنگ نشان از این دارد که ما آن میدان را به دشمن داده‌ایم.

سردار غیب پرور تاکید کرد: گاهی از ظرفیت هایمان به خوبی استفاده نمی کنیم و این در حالی است که با نگاه انقلابی، می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه باشناخت میدان و صحنه مبارزه، دشمن شناسی و شناخت ظرفیت های جبهه خودی، می توانیم در برابر استکبار بایستیم، عنوان کرد: باید نگاه راهبردی به مسائل انقلابی داشته باشیم و این نگاه راهبردی نه فقط در سطح کلان که باید در تمام بسیجیان در پایگاه های مقاومت سراسر کشور ایجاد شود.

سردار غیب پرور با اشاره به سخنان اخیر رهبرانقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانات خود مهم ترین فرصت را نیروی انسانی دانستند، نه پول و تجهیزات یعنی در مسائلی که به پیروزی رسیده‌ایم از توانمندی نیروی انسانی بوده است.

وی تصریح کرد: در عرصه رسیدن به اقتصاد مقاومتی نیز باید با نگاه تحولی برخورد کرد زیرا با نگاه سنتی به نتیجه نخواهیم رسید و با نگاه انقلابی و مردمی، می توانیم در عرصه های مختلف فرهنگی و اقتصادی خوش بدرخشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شاخصه های نگاه تحولی و انقلابی، بیان داشت: باید کار ها را مردمی انجام دهیم، همانطور که در زلزله اخیر کرمانشاه دیدم که وقتی مردم وارد میدان شدند تحول ایجاد شد، لذا باید ببینیم که در بسیج به چه میزان کار ها را به مردم سپرده‌ایم و تلاشمان این است که کارها را مردمی انجام دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا