بیرانوند باز هم فریب خورد

باز هم پنالتی و باز هم تشخیص اشتباه علیرضا بیرانوند. بازی با پارس‌جنوبی‌جم چهارمین پنالتی‌ بود که این فصل به سمت دروازه بیرانوند زده می‌شد. توپی که با تشخیص اشتباه دروازه‌بان پرسپولیس همراه شد. در این فصل بیرانوند هیچ کدام از چهار پنالتی که به سمت‌ دروازه‌اش زده شده را نتوانسته مهار کند. اگر دو پنالتی فصل قبل را هم به این عدد اضافه کنیم، حالا بیرانوند بیش از دو فصل است که پنالتی مهار نکرده است. آخرین پنالتی‌ای که او گرفت، مربوط می‌شود به زمان حضورش در نفت تهران که پنالتی مهدی طارمی را مهار کرده بود.

اما در این بین بیرانوند خوش‌شانس بود و چند اشتباهاتش در تشخیص مسیر توپ، توسط تیر دروازه جبران شد. بیرانوند در هفته سوم، تشخیص درستی در جهت‌یابی پنالتی عیسی آل‌کثیر نداشت. ولی خوش‌شانس بود که توپ مهاجم نفت به تیر دروازه خورد و گل نشد. خریبین هم در لیگ قهرمانان همین فصل به بیرانوند چیپ زد و او را فریب داد. پنالتی پاناما را هم بیرانوند در لباس تیم ملی گل خورد.

علیرضا بیرانوند که دو فصلی می‌شود مهار پنالتی را فراموش کرده، حتی فریب محسن فروزان را هم خورد. دروازه‌بان پارس‌جنوبی‌جم که نشان داد تبحری در گل کردن پنالتی ندارد، علیرضا بیرانوند را فریب داد. هر چند که باز هم شانس بیرانوند نجات‌اش داد و توپ دو بار به تیر خورد ولی گل نشد. نکته جالب توجه در صحنه ضربه زدن فروزان به توپ برمی‌گردد. جایی که در هنگام ضربه به توپ، بیرانوند مسیرش را انتخاب کرده و یک سمت دروازه را خالی گذاشته است. بیرانوند چهار بار از ۶ پنالتی اخیرش را به سمت چپ خودش شیرجه زده است. که موفق به مهار هیچ‌کدام از توپ‌ها نشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا