اجمالی/ فرمانده سپاه فریدونکنار خبر داد

اجرای بیش از ۱۹۰ برنامه از سوی سپاه فریدونکنار در سال ۹۶

بصیرنیوز، خیرالله باقرزاده در گردهمایی بسیجیان این شهرستان در همایش ۵ آذر، اظهار کرد: بسیج اندشیه پاک الهی و درختی تنومند است که ریشه‌اش در زمین و شاخه‌هایش در آسمان‌ها قرار دارد.

وی تصریح کرد: در سال ۹۶ بیش از ۱۹۰ عنوان برنامه در زمینه‌های دفاعی، امنیتی، عملیاتی، جنگ نرم و اقتصاد مقاومتی در دستور کار قرار داده است.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه سازماندهی، تربیت و آموزش، حفظ انسجام، بسترسازی و عملیات فرهنگی، نقش‌آفرینی و زیرساخت، از اهداف ۵ ساله بسیج است، گفت: تشکیل و اداره بسیج ۱۰‌ها میلیونی، مقابله با جنگ نرم و تولیدات قدرت نرم و عمق بخشی داخلی در راستای تحقق اهداف زیر است.

باقرزاده افزود: توسعه و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی در جهت به کار گیری افراد در امور جهادی، محرومیت‌زدایی، سازندگی و اقتصاد، جذب و سازماندهی، استمرار و کیفی‌سازی دوره‌های طولی فرماندهان و مدیران شاغل در رده‌های بسیج و آموزش‌های مختلف، بخشی از اهداف محورهای عملیاتی این نهاد است.

وی با بیان اینکه ساخت خانه محروم و تهیه جهیزیه نوعروسان نیازمند بسیجی در برنامه‌‌های بسیج سازندگی قرار دارد، خاطرنشان کرد: شناسایی، طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی برای محل‌های آسیب دیده برگزاری برنامه‌های نشست روشنگری در جهت مقابله جنگ نرم دشمن، تقویت و توسعه گروه‌های فرهنگی از برنامه‌های فرهنگی بسیج در این شهرستان است.

باقرزاده گفت: تشکیل شورای قشر در سطح حوزه‌های و کانون‌های بسیج، تشکیل کارگروه‌های تخصصی ۸ گانه، تشکیل مجمع عالی بسیج در جهت بررسی مشکلات و با موضوع‌های کارگروه‌های طلاق و اقتصاد مقاومتی در سال جاری از برنامه‌های راهبردی بسیج در فریدونکنار است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا