امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد

لزوم ورود بسیجیان در عرصه‌های فرهنگی و فضای مجازی

بصیرنیوز، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در گردهمایی بسیجیان این شهرستان در همایش ۵ آذر در فریدونکنار، اظهار کرد: امام راحل پس از آگاهی از توطئه‌های دشمنان خود را موظف دید در مقابل این توطئه استکبار جهانی آماده کند و در این راه مدافعان انقلاب و مروجان احکام اسلام به صورت شبانه‌روزی را تربیت دهد.

وی با بیان اینکه تحقق این تفکر به تشکیل بسیج نیاز داشت، دستور تشکیل آن را داد، گفت: حضور در صحنه‌های انقلاب، ترویج اخلاق و معنویت و دفاع از آرمان‌ها و غیره از تعریف بسیج است.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره به اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس برای دفاع از ولایت و وطن آماده بودند و سابقه تاریخی دارد، تصریح کرد: هدف از تشکیل بسیج هدایت جامعه بشری برای برقراری حکومت عدل الهی به رهبری امام زمان(عج) آماده کند.

جلالی با اشاره به اینکه بسیجیان در راه خداوند باید بپاخیزند، خاطرنشان کرد: حسن تهرانی‌ها آیات قرآن را در عرصه پیشرفت صنایع موشکی به ظهور رساند.

وی با بیان اینکه اگر توان موشکی کشور نبود، یاوه‌گویی‌های دشمنان به شکل دیگری تجلی می‌کرد، گفت: بسیج، بصیری ولایت‌مدار و آماده به خدمت برای دفاع از انقلاب و دستاوردهای آن است.

امام جمعه فریدونکنار با اشاره جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی از برکات بسیج است، اظهار کرد: امروز دشمنان خود مدعی هستند که آمریکا شکست سختی در خاورمیانه خورده است.

جلالی با بیان اینکه امروز ایران در منطقه برای دشمنان خط مشی تعیین می‌کند، گفت: این پیروزی به برکت حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف جبهه و نظام بوده است.

وی با اشاره به اینکه بسیج نماد مقاومت و آگاهی یک ملت همراه با اخلاص و معنویت است، تصریح کرد: بسیج رمز ماندگاری و عزت ملی و نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها است.

امام جمعه فریدونکنار با تاکید بر اینکه مهم‌ترین وظیفه بسیج تقویت معنویت در جامعه و هدایت آنها به سوی حقیقت است، گفت: بسیجی سیاسی‌کار و جناحی نیست و برای انقلاب فعالیت می‌کند.

جلالی با اشاره به اینکه بسیج مجاهد است و بی‌انضباطی در آن جای ندارد، خاطرنشان کرد: یک بسیجی به هیچ عنوان افراطی نیست و در مراسم مذهبی حضور گسترده و فعال دارد.

وی با بیان اینکه ریاکاری در بسیج جای ندارد، تصریح کرد: بسیجی باید طرفدار علم باشد و با عشق و علاقه اندیشه را پیروی کند.

امام جمعه فریدونکنار تاکید کرد: بسیج در خصوص انقلاب و اعتقادات اهل سهل‌انگاری نیست،  بلکه اهل جذب دل‌ها است.

جلالی با اشاره به اینکه دجال‌ها و افرادی که در فضای مجازی در حال نشر اکاذیب هستند فرصت نمی‌کنند با افکار جوانان این کشور بازی کنند، تاکید کرد: امروز بر همه واجب است تا در عرصه فرهنگی و فضای مجازی به دفاع از اسلام و انقلاب بپردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا