برانکو: زمان قراردادمان دو ساله خواهد بود

برانکو ایوانکوویچ بعد از جلسه با حمیدرضا گرشاسبی در جمع خبرنگاران گفت: این جلسه‌ای مثل تمام جلسات بعد از یک بازی بود. این اولین جلسه‌ای بود که بعد از حضور گرشاسبی به جای علی اکبر طاهری داشتیم که در مورد تمام مسائل صحبت کردیم طبیعی است او در مورد تمدید قرارداد من علاقه‌مند بود در این مورد صحبت را آغاز کردیم قطعاً هر دو طرف علاقه‌مند هستیم تا به نفع طرفین قرارداد تمدید شود. در صورت توافق باشگاه برای آینده کاری خود تضمینی خواهد داشت و من مطمئن هستم به زودی تکلیف مشخص خواهد شد.

وی افزود: در مورد بازی با ذوب‌آهن و وضعیت مالی باشگاه صحبت کردیم چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که روند مالی باشگاه مثبت است. این خیلی مثبت است. مهم‌ترین مسئله ثبات باشگاه است. در یک ماه اخیر خلائی به وجود آمد یک بار دیگر به بازیکنان تبریک می گویم و از آنها تشکر می‌کنم که خیلی حرفه‌ای تمرین کردند ما حتی گاهی دو بار در روز تمرین کردیم و بازیکنان اطمینان خاطر داشتند که مشکلات حل خواهد شد این شرایط برای بازیکنان هم مهم است که باشگاه سرپرست و مدیر داشته باشد. اطمینان داریم باشگاه همچنان از لحاظ سازمان‌دهی و کاری رشد خواهد کرد.

برانکو در مورد اینکه آیا به توافقی دست یافته‌اند، اظهار داشت: باید روی جزئیات بحث کنیم و روی آنها آنالیز داشته باشیم. فکر نمی‌کنم مشکل خاصی ایجاد شود.

وی در مورد اینکه آیا مشکلات مالی است، عنوان کرد: هیچ مشکلی نیست ما تازه مذاکره را شروع کرده‌ایم قطعاً اگر مدت قرارداد مطرح شود دو ساله خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چه زمانی این مسئله قطعی می‌شود، گفت: وقت کمی است که صحبت می‌کنیم و نمی‌توانم بگویم این مسئله کی نهایی می‌شود ما در این هفته هم صحبت خواهیم کرد و مذاکرات را ادامه می‌دهیم.

برانکو در مورد اینکه آیا برنامه اردویی مدنظر دارد، بیان داشت: ما وقت اردو رفتن نداریم چرا که باید در تعطیلات دو بازی انجام دهیم. هر ۵-۶ روز یک بازی داریم بازی جام حذفی و بازی عقب‌مانده لیگ ما باقی مانده است.

وی در مورد قرعه‌کشی جام جهانی عنوان کرد: همه قرعه‌کشی را می‌بینیم و مطمئناً این مسئله جالب خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد روبه‌رو شدن ایران و کرواسی و اینکه آیا دوست دارد حریفان ایران قوی باشند یا آسان، گفت: احتمال رویارویی ایران  و کرواسی وجود دارد. بدون شک ایران در یک گروه قوی قرار می‌گیرد چرا که ایران در سید ۳ قرار دارد همه از قرعه‌کشی لذت خواهیم برد خیلی خوب است که ایران و کرواسی در جام جهانی هستند. در مورد کرواسی هم باید بگویم که آنها در سید دوم هستند. جام جهانی با حضور بهترین تیم‌ها برگزار می‌شود و تیم ضعیفی وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا