هشدار یک کارشناس حقوقی درباره شرکت نکردن تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد در صورتی که هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا رای میزبانی نمایندگان کشورمان از تیم های عربستانی را در ایران تایید نکند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت نمی کنیم.

آرش شکر ریز کارشناس حقوقی فوتبال درباره این مطلب در گفتگویی اظهار کرد: شرکت نکردن نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا برای تیم ملی فوتبال کشورمان تبعاتی دارد.اگر نمایندگان آسیایی ما برابر تیم های عربستانی ها بازی نکنند در آن صورت با محرومیت سنگینی مواجه می شویم و تیم ملی فوتبال کشورمان از جام ملت های آسیا حذف می شود.

او ادامه داد: تیم های عربستانی هم در صورت بازی نکردن برابر نمایندگان فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا با محرومیت مواجه می شوند. همچنین در صورت تایید هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی نمایندگان کشورمان از تیم های عربستانی باید دقت کنیم که اصول میزبانی را رعایت کنیم تا عربستانی ها از این موضوع سواستفاده نکنند.

کارشناس حقوقی فوتبال بیان کرد: محرومیت نمایندگان ما برای میزبانی از تیم های عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بر روی درآمد کنفدراسیون فوتبال آسیا تاثیر گذار بود و حتی حامی مالی بازی های لیگ قهرمانان آسیا هم نسبت به کاهش آمار هواداران در این رقابت ها اعتراض کرده است.

شکر ریز بیان کرد: به هر حال بازی نکردن  برابر تیم های عربستانی در کشورمان تبعات زیادی برای نمایندگان آسیایی ما داشته است، براین اساس مسئولان فوتبال باید موضع خود را حفظ کنند و اجازه ندهند که بار دیگر نمایندگان ما در کشور ثالث به مصاف عربستانی ها بروند.

کارشناس حقوقی فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال کشورمان دارای امنیت است که تیم های فوتبال عراق و سوریه بازی های مقدماتی جام جهانی خود را در ایران برگزار کردند، براین اساس ما باید به کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان بدهیم که ما مشکلی برای میزبانی از تیم های عربستانی نداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا