عضو انجمن دیابت ایران: ۶ میلیون ایرانی مبتلا به دیابت هستند

بار دیگر ورزش ایران در حمایت‌ها از ارزش‌های انسانی درخشید و نشان داد حاضر نیست پهلوانی و مرهم گذاشتن بر دل کودکان مظلوم را فدای قهرمانی کند.

علیرضا کریمی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در مسابقات جهانی امید در کشور لهستان کاری کرد کارستان، که ارزش آن از هزاران مدال طلا برای مردم حق‌طلب و حامی مظلوم کشورمان بالاتر است؛ به همین خاطر است که پهلوان علیرضا کریمی حالا در دل‌های مردم جا گرفته، که این افتخار هرگز با کسب هیچ مدالی بدست نمی‌آمد.
این دلاورمرد غیور یکبار دیگر نیز در سال ۲۰۱۳ از رویارویی با نماینده رژیم غاصب صهیونیستی سر باز زده بود، و حالا با گذشت چهار سال از آن ماجرا نشان داد کماکان پای ارزش‌ها و آرمان‌های انسانی ایستاده است، کاری که از هیچ قهرمانی ساخته نیست، بلکه پهلوانی می‌خواهد قوی دل و جوانمرد.
پهلوان کریمی عزیز، به تو تبریک می‌گوییم؛ تو دوباره در زمره افرادی قرار گرفتی که از جان و مالشان در راه دفاع از مظلوم گذشتند، و اجر این افراد با خداست. دست مریزاد!
سازمان بسیج ورزشکاران به همین مناسبت و بخاطر تقدیر از این اقدام ارزشمند، طی مراسمی، مدال پهلوانی را از سوی ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین به علیرضا کریمی اهدا خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا