سکوت پر از حرف جباری در قبال استقلال/ شفر با هشت شاکی دیدار می‌کند

۲۳ شهریور سال جاری یک پیامک به مجتبی جباری رسید که او را به باشگاه فراخوانده بودند تا درباره موضوعی که خودش هم اطلاعی از آن نداشت با وی صحبت کنند. کاپیتان استقلال به همراه مهدی رحمتی راهی باشگاه شد ولی از ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰ هیچکس به ملاقاتشان نرفت تا در نهایت بدون دیدار با مسئولان باشگاه آن مکان را ترک کنند.

به گزارش مشرق، پس از آن اعلام شد که این دو بازیکن حق شرکت در تمرینات را ندارند اما مهدی رحمتی چند روز بعد به شرکت در تمرینات دعوت شد اما مجتبی جباری همچنان منتظر چنین پیامی است. هشت شاکی استقلال پس از مواجهه با این بی تفاوتی و بی توجهی باشگاه، نسبت به این موضوع معترض شده و حالا پس از بیش از دو ماه بلاتکلیفی به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرده است.

از باشگاه استقلال نیز در این مدت خبر می رسید وینفرد شفر پس از بررسی مدارک پزشکی این بازیکن و البته صحبتی که با مدیرعامل باشگاه داشته به شکل ضمنی اعلام کرده قصد استفاده از جباری را ندارد اما با جدی شدن موضوع از سوی جباری حالا باشگاه هم درصدد برآمده تا این موضوع را به شکل مسالمت آمیز رتق و فتق کند.

*عبداللهی: ماجرا را به خیر و خوشی حل می کنیم

نصراله عبداللهی در گفت و گو با مشرق، در همین باره اظهار داشت: می خواهیم موضوع را به خیر و خوشی حل و فصل کنیم. هر چه باشد مجتبی جباری از بزرگان استقلال است که سابقه قهرمانی با تیم را داشته و از کاپیتان های تیم محسوب می شود. باید جایگاه وی محفوظ بماند و خدشه ای به اعتبارش وارد نشود.

البته سرپرست کهنه کار استقلال اعلام نکرد این خیر و خوشی در نهایت به عدم همکاری طرفین می انجامد یا ادامه آن! گرچه عبداللهی تأکید کرد که شفر مدارک پزشکی مجتبی جباری را دیده است.

*شفر: باید با پزشک و خود جباری حرف بزنم

از آنسو وینفرد شفر هم که در این مدت فرصت داشته نسبت به روزهای نخست ورودش به ایران تحقیق و بررسی بیشتری نسبت به مجتبی جباری داشته باشد ظاهرا در آرشیو رسانه ها و یا اسناد باشگاه استقلال به نکات جدیدی از تأثیرگذاری مستقیم جباری در کسب هر سه عنوان قهرمانی این تیم پیدا کرده که حالا بعد از مواضع روزهای ابتدایی ورودش به تیم، حرف های جدیدی می زند. او در تازه ترین اظهاراتش درباره این بازیکن گفته که باید درباره او با پزشک تیم البته در حضور خودش حرف بزند. شفر گفت: باید با خود جباری هم جلسه ای داشته باشم تا از وضعیت او باخبر شوم. حتما بهترین تصمیم را درباره جباری خواهیم گرفت.

*جباری: حرفی نمی زنم تا تکلیفم روشن شود

اما مجتبی جباری مثل همیشه خونسرد و آرام در کنار رسیدگی به موضوع مورد اعتراضش به امورات هنری و فرهنگی مورد علاقه اش هم مشغول است. او در این باره به مشرق گفت: روز پنجشنبه به دعوت دوست خوبم مهدی یزدانی خرم در روز کتابگردی به مؤسسه نشرچشمه رفتم و علاوه بر خرید چند جلد کتاب برای اضافه کردن به کتابهایی که در منزل دارم فرصت کردم تا با افرادی اهل مطالعه و آن دسته آدم هایی که می توان با آنها معاشرت کرد صحبت کنم.

او درباره شرکت در مراسم اکران خصوصی فیلم انزوا هم حرف زد و تصریح کرد: فیلم خوبی بود که تماشای آن را به علاقمندان به سینما توصیه می کنم. البته فرصت شد تا چند تن از دوستان خوب فوتبالی ام را هم در سینما ببینم و با آنها صحبت کنم.

از مجتبی جباری در این باره که آیا در این مدت، تمرینات اختصاصی اش را دنبال می کرده تا در صورت بازگشت به تیم استقلال بتواند پا به پای دیگر بازیکنان، کارش را از سر بگیرد، که پاسخ داد: اصلا نمی خواهم درباره فوتبال حرف بزنم. صبر می کنم تا وضعیتم روشن شود. بعد از روشن شدن تکلیفم فرصت برای حرف زدن درباره فوتبال زیاد است.

*سکوت پر معنی مدیرعامل استقلال

آنهایی که در جستجوی دلیل کنار گذاشتن جباری از استقلال، به جز بحث مصدومیت های قدیمی اش بودند ماجرا را به اعتراض این بازیکن در جمع هم تیمی هایش به وضعیت زمین چمن تمرینی این تیم ربط می دهند. آن زمان که تیم محل مناسبی برای تمرین نداشت و جباری در جمع بازیکنان این ایراد را به مدیریت باشگاه گرفته بود. البته افتخاری در هیچ یک از اظهار نظرهایش درباره جباری این بحث را تأیید یا تکذیب نکرده ولی سکوت پُرمعنی او در همه این هفته ها پیرامون موضوع جباری سئوالات در این باره را بیشتر کرده است. آنچه مسلم به نظر می رسد این است که سرانجام این هفته وضعیت استقلال با این بازیکن پرافتخارش روشن می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا