مدیر بیمارستان فریدونکنار:

نوبت‌دهی بیمارستان فریدونکنار تلفنی می‌شود/ بازسازی بخش جراحی فریدونکنار طی هفته پیش‌رو

بصیرنیوز، سیداحمد نورمحمدحسینی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: دستگاه سنگ‌شکن درون اندامی برای نخستین بار و با توجه به حضور پزشک متخصص جراح کلیه و مجاری اداری در فریدونکنار راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه دستگاه آندوسکوپی و تجهیزات جانبی نیز برای این بیمارستان تهیه شده است و به زودی راه‌اندازی می‌شود، تصریح کرد: ۲ پرسنل برای آموزش این دستگاه معرفی شدند و به دنبال آن هستیم تا پایان آذر نصب و راه اندازی شود.

مدیر بیمارستان فریدونکنار با اشاره به اینکه برای رفع مشکل بیماران به منظور دریافت نوبت، نوبت‌دهی تلفنی در فاز نخست در دستور کار قرار دارد، گفت: در ابتدای راه‌اندازی این سیستم، نوبت دهی به بیماران ۳۰ درصد حضوری و ۷۰ درصد به صورت تلفنی و ماهانه است.

نورمحمدحسینی افزود: سه برنامه اینترنتی،تلفنی و کیوسکی برای نوبت‌دهی در دستور کار قرار دارد و به صورت یک ماه آزمایشی انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مجوز بازسازی بخش جراحی را گرفتیم و اعتبار آن نیز آماده است و به احتمال فراوان در آذر ماه آغاز می‌شود.

مدیر بیمارستان فریدونکنار با اشاره به اینکه برای بازسازی بخش جراحی حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای در نظر گرفته شد، گفت: مجوز تهیه دستگاه لاپاراسکوپی و C.R.M با پیگیری رئیس بیمارستان و نماینده مردم فریدونکنار در مجلس صادر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا