زباله و پسماند دغدغه اصلی مردم بابلسر است/ ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب در بابلسر

علیرضا رحیمیان طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مردم شهر بابلسر زباله و پسماند است و زمینی برای ساخت تصفیه‌خانه در بابلسر در قسمت شرقی شهر خریداری شده، اظهار کرد: با منعقد شدن قرارداد با سرمایه‌گذار، فاضلاب خانگی به آب‌های قابل استفاده برای مصارف کشاورزی در این شهرستان تبدیل می‌شود.

وی افزود: ۱۷ طرح توسط شهرداری بابلسر در حال ساخت است که برای بهره‌برداری از آن‌ها نیاز به بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بابلسر مشکل ورزش و ورزشکاران این شهر را نداشتن حامی غیر از اداره ورزش و جوانان دانست و تصریح کرد: ما قصد داریم باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بابلسر را تاسیس کنیم تا کمک‌های خود را برای حمایت از حوزه ورزش در بخش ورزش‌های انفرادی و گروهی متمرکز کنیم.

رحیمیان در پایان به ایجاد دفتر حمایت از سرمایه‌گذار در شهرداری بابلسر، مصوبه ساخت پل عابر پیاده در ضلع جنوبی پل امام رضا(ع)، تدوین طرح جامع فضای سبز، تاسیس شورا یاری در محلات و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دانشگاه مازندران اشاره کرد و گفت: همه تصمیمات در شورای شهر بابلسر به صورت گروهی گرفته می‌شود و همه اعضا در تصمیمات سهیم هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا