تور رسانه‌ای و جشن درنا در فریدونکنار راه‌اندازی شود

حسین منفردی در جمع مشاوران رسانه‎ای فرمانداری در سالن اجتماعات این اداره با اشاره به برخی مشکلات زیست‌محیطی و صید پرنده، اظهار کرد: نگاه به مسائل زیست محیطی نباید تک بعدی باشد.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی رسانه بیان واقعیت‌ها و دیدن مشکلات است، تصریح کرد: رسانه‌ها باید برای مردم فرهنگ‌سازی کنند .

فرماندار فریدونکنار با اشاره به اینکه قدمت صید پرنده در فریدونکنار به ۶۰۰ سال گذشته بر‌می‌گردد، گفت: صید پرنده میراثی است که از گذشتگان برای مردم فریدونکنار به ارث رسیده است.

منفردی با بیان اینکه شکار در نگاه دینی نیز در قرآن آمده و به همین دلیل به طور مطلق نمی توان گفت شکار نکنید، خاطرنشان کرد: اشتغال یکی از بزرگترین مشکلات کشور است و در سالی که به این امر نامگذاری شد، نمی‌توان مانع از فعالیت صیادان در این زمینه شد.

وی با اشاره به اینکه صیادی تنها راه معیشت برخی از فریدونکناری‌ها است، اظهار کرد: تالاب فریدونکنار بین‌المللی است و باید به زبان‌های مختلف به ویژه انگلیسی و در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به طور وسیع‌تر به جهان معرفی شود.

فرماندار فریدونکنار با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید فرهنگ‌سازی کنند، گفت: همه باید در چارچوب قانون در این زمینه فعالیت کنند.

منفردی با اشاره به اینکه فشار از خارج از مازندران بر فرمانداری فریدونکنار بسیار فراوان است، تصریح کرد: در حالیکه شایعه‌پراکنی برخی در این زمینه بسیار فراوان اما واقعیت گونه‌ دیگری است.

وی با بیان اینکه تور رسانه‌ای و جشن ورود درنا در این شهرستان راه‌اندازی شود، خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی این دو امر به همه نشان داده می‌شود که واقعیت آنگونه‌ای نیست که به نمایش گذاشته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا