بهشهر قربانی سیاسی‌بازی‌ها شده است/ استعفای ۳ عضو شورای شهر در صورت ابلاغ نشدن حکم شهردار جدید

اعظم‌السادات حسینی طی گفت‌وگویی درباره وضعیت ابلاغ حکم شهردار بهشهر از سوی استاندار مازندران اظهار کرد: روند انتخاب فرید صمدایی به‌عنوان شهردار جدید بهشهر، همه مراحل قانونی خود را طی کرده و در انتظار ابلاغ این حکم هستیم.

وی اضافه کرد: به‌دلیل اینکه برخی از قدرت‌های ذی‌نفوذ در سطح شهرستان و استان به‌دنبال تحمیل گزینه دیگری برای شهرداری بهشهر بوده‌اند، انتخاب شورای اسلامی شهر به مذاق آنها خوش نیامد و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده کردند تا حکم شهردار بهشهر تاکنون ابلاغ نشود.

عضو شورای اسلامی شهر بهشهر با بیان اینکه قانون باید فصل‌الخطاب باشد و به آن احترام بگذاریم، افزود: وقتی عده‌ای به‌دنبال فرایندهای غیرقانونی و کارشکنی باشند، نتیجه این می‌شود که مردم بهشهر قربانی سیاسی‌بازی‌ها شده و چند ماه در بلاتکلیفی به‌سر ببرند.

حسینی با ابراز شرمندگی از مردم به‌دلیل اتفاقات ناخوشایند پیش‌آمده خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های چندماهه شورای اسلامی شهر بهشهر هیچ منع قانونی در ابلاغ حکم شهردار وجود ندارد و بازرسی وزارت کشور نیز با مکاتبات اداری وارد عمل شده تا هر چه زودتر به این کارشکنی خاتمه دهد.

وی در پایان گفت: اگر بنا به هر دلیلی برخی بخواهند با قدرت و لابی‌گری‌های خود حق مردم بهشهر را تضییع کنند، سه عضو از شورای پنج‌نفره بهشهر از ادامه فعالیت خود در شورا استعفا خواهند داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا