دریافت سود عوارض از سوی کمیسیون تقسیط حرام است/ تجلیل از دختران نمونه شهر در فریدونکنار تداوم می‌یابد

به گزارش بصیرنیوز سیده نازبانو عزیزی‌کناری در نخستین نشست خبری اعضای شورای با اصحاب رسانه، اظهار کرد: در کمیسیون تقسیط عوارض باید بر اساس قانون به صورت ۳۶ قسط از مردم دریافت شود.

وی با اشاره به اینکه در دوره چهارم شورا برای جلوگیری از دریافت سود از شهروندان فریدونکناری تلاش شد اما به نتیجه نرسید، تصریح کرد: ریافت این سود از مردم حرام بوده است.

این عضو شورای شهر فریدونکنار با بیان اینکه از طریق مسئولان استانی و کشوری این امر پیگیری شد، خاطرنشان کرد: در این دوره شورا مجددا پیشنهاد داده شد که این سود گرفته شود اما این امر در دوره پنجم صورت نمی‌گیرد.

عزیزی با اشاره به اینکه تکریم و تجلیل از دختران نمونه شهر تداوم می‌یابد، تاکید کرد: یکی از اهداف شورای شهر فریدونکنار فعالیت بیشتر در زمینه فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید در تمامی زمینه‌ها قلم بزنند تا آگاهی بدهند، اظهار کرد: برخی رسانه‌ها نه تنها واقعیت‌ها را بیان نمی‌کنند بلکه برای مردم را نیز نگران می‌کنند.

با سابقه‌ترین عضو شورای شهر فریدونکنار تاکید کرد: به دلیل موقعیت آب و هوایی در ۶ ماه دوم بسیاری از پروژه ها کمتر انجام می‌شود و باید فرصت داد تا نتیجه کار را دید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا