لزوم ساماندهی شنبه بازار فریدونکنار/ نبود حمل و نقل درست و پارکینگ مناسب موجب عدم رونق اقتصادی در فریدونکنار

به گزارش بصیرنیوز، مهدی باقرزاده فریدونی در نخستین نشست خبری اعضای شورای شهر فریدونکنار با اصحاب رسانه، اظهار کرد: شورای شهر فریدونکنار در آغاز یک فعالیت ۴ ساله قرار دارد و رسانه ها کمک حال بزرگی برای شورا هستند.

وی با بیان اینکه شورای شهر نماینده تمامی گروه‌های مردمی است، تصریح کرد: بازار فریدونکنار از گذشته قطب اقتصادی منطقه بوده است و باید با سیاست‌گذاری درست در بخش بازار رونق ایجاد کرد.

نائب رئیس شورای شهر فریدونکنار خاطرنشان کرد: نبود حمل و نقل درست و پارکینگ مناسب موجب عدم رونق اقتصادی در این شهر شده است.

باقرزاده در پاسخ به شبهات مطرح شده درباره اظهارات وی نسبت به شنبه بازار این شهر، اظهار کرد: ۱۶ سال از عمر این شنبه بازار می‌گذرد اما کمتر از ۶ جلسه تخصصی در این زمینه برگزار نشد.

وی با بیان اینکه یکی از راهکارهای رفع مشکل شنبه بازار، ساماندهی آن است، گفت: اگر این بازار به پشت بازار روز انتقال دهیم رقابت ایجاد می‌شود و با افزایش رقابت، کیفیت رشد می‌یابد.

نائب رئیس شورای شهر فریدونکنار با اشاره به اینکه با افزایش کیفیت نظارت و کنترل افزایش می‌یابد، اظهار کرد: منطقه گردشگری فریدونکنار با این شرایط بهتر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا