غیب پرور:«علیرضا کریمی» شایسته تقدیر است

به گزارش بصیرنیوز،

سردار غلام حسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تجلیل از علیرضا کریمی قهرمان کشتی کشورمان با تبریک ایام ولادت رسول اکرم (ص) گفت:: این جلسه برای تشکر از کار بزرگ، ارزشمند و شایسته علیرضا کریمی قهرمان کشتی کشورمان است که اقدام او در تاریخ ماندگار می‌شود.
وی با اشاره به مسائل مطرح شده و انتقادات پیرامون اقدام علی رضا کریمی گفت: کسانی که این حرکت بزرگ جوان ما را زیر سوال بردند از دو حال بیرون نیستند، اول آنکه رژیم صهیونیستی و جنایات آن را نمی‌شناسند و یا خواب هستند و حالت دوم این است که تعمدی این کار را می‌کنند و اگر از روی عمد انجام شده تکلیف ما روشن است و حرکت آگاهانه آن‌ها ضد انقلابی است.

سردار غیب پرور با بیان اینکه از همه می‌خواهم نام اسرائیل را بر زبان نیاورند افزود: این رژیم جعلی قاصب و فاسد است. آیا کسی در جنایت آن شک دارد این رژیم در فساد و جنایات و حمایت از گرو‌های تروریستی سرآمد جهان است.

وی افزود: کسانی که به علیرضا طعنه می‌زنند، این‌ها شک دارند که داعش را همین صهیونیست‌ها بوجود آوردند؟ اگر این افراد این را متوجه نمی‌شوند باید بروند و در کار خود تجدید نظر کنند.

رئیس سازمان بسیج گفت: آیا کار خوب را نباید ارزش بگذاریم؟ من خادم همه ورزشکاران هستم و با افتخار دست همه این عزیزان را می‌بوسم. کسانی که این کار کریمی را ملامت می‌کنند، بروند توبه کنند، ما از این حرکت‌های ارزشی همراه انقلاب حتما حمایت می‌کنیم، چون این یک کار ارزشی است و ما باید برای این کار‌ها احترام و ارزش قائل شویم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا