آزمون: ازمدافعان پرتغال و اسپانیا نمی ترسم

به گزارش بصیرنیوز،سردار آزمون پس از شکست یک بر صفر روبین کازان مقابل لوکوموتیو مسکو اظهار داشت: بازی خیلی خوبی را شروع کردیم، اما مثل ۷، ۸ بازی اخیر با اینکه بازی دست ماست، دقایق آخر گل می‌خوریم. آنها یکی دو موقعیت خوب داشتند و شرایط ما بهتر بود اما بعد از ۱۰ نفره شدن کار ما سخت شد.

وی در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه نظرش درباره قرعه‌کشی جام جهانی و همگروهی با پرتغال، اسپانیا و مراکش که کار را سخت کرده است چیست، گفت: قرعه سختی است، نه فقط برای ایران بلکه برای همه تیم‌های گروه سخت است. ما نا امید نیستیم و امیدوارم مردم حمایت کنند. ما برای آنها و شادی‌شان بازی می‌کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه مردم‌ پس از قرعه‌کشی از نتیجه گرفتن در جام جهانی ناامید شده‌اند، گفت: ما با تیم روستوف بایرن مونیخ را بردیم و سه گل به این تیم زدیم. اتلتیکو مادرید تا دقیقه ۹۴ نتوانسته بود به ما گل بزند. ما نیاز به حمایت مردم داریم و از آنها انرژی مثبت می‌خواهیم.

آزمون درباره اینکه او در بازی مقابل لوکوموتیو بدشانس بود و موقعیتش تبدیل به گل نشد، تصریح کرد: من همیشه بدشانس هستم و چند بازی این اتفاق افتاده که توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. باید تمریناتم را ادامه بدهم و تلاشم را بیشتر کنم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه مردم او را دوست دارند و می‌خواهند او در جام جهانی گل بزند، اظهار داشت: من هم مردم را خیلی دوست دارم. هر کاری می‌کنم برای خوشحالی آنهاست. امیدوارم آنها از تیم ملی حمایت کنند.

وی در خصوص فحاشی مردم ایران به کافو پس از قرعه کشی، تصریح کرد: به خیلی مسائل کاری ندارم، اما از وقتی قرعه کشی جام جهانی انجام شد مردم شروع به جوک ساختن کردند و این کار زشت است. زیر پست کافو فحاشی می‌کنند. این کار زشت است. ما می‌گوییم فرهنگ چند هزار ساله داریم، اما این کارها زشت است و باید این مسائل را هم در فرهنگ‌مان رعایت کنیم.

آزمون درباره اینکه با توجه به سختی گروه ایران به نظر می‌رسد ایران با یک مهاجم بازی کند و اگر فقط یک موقعیت پیش بیاید آیا آن را تبدیل به گل می‌کند یا نه، اظهار داشت: من از چیزی نمی‌ترسم و چه باشم یا نباشم قطعا همه تیم برای پیروزی و سربلندی ایران تلاش می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا