بازگشت بایرن مونیخ به جاده پیروزی

به گزارش بصیرنیوز،در دومین شب از هفته چهاردهم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (شنبه) ۵ دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ با نتیجه قاطع ۳ بر یک بر میهمانش هانوفر غلبه کرد.

آرتورو ویدال در دقیقه ۱۷، کینگسلی کومان در دقیقه ۶۷ و روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۸۷ از روی نقطه پنالتی در این بازی گلزنی کردند و تنها گل میهمان را هم چارلیسون بنشاپ در دقیقه ۳۳۵ به ثمر رساند، ضمن اینکه فولکبرگ در دقیقه ۲۸ یک یک پنالتی را برای هانوفر به هدر داد.

در دیگر بازی مهم امشب، لایپزیگ رده دومی در خانه هوفنهایم رده پنجمی با نتیجه ۴ بر صفر تن به شکست داد. نادیم امیری در دقیقه ۱۳، سرژ گنابری دو بار در دقایق ۵۲ و ۶۲ و مارک اوث در دقیقه ۸۷ گل‌های این بازی را زدند. به این ترتیب حاشیه امنیت بایرن مونیخ ۳۲ امتیازی در صدر جدول به ۶ امتیاز افزایش پیدا کرد.

بوروسیا دورتموند هم امشب میهمان بایرلورکوزن بود که این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. در این بازی که لورکوزن از دقیقه ۴۱ آن ۱۰ نفره بود، کوین فولاند در دقیقه ۳۰ برای میزبان و آندری یارمولنکو در دقیقه ۷۳ برای دورتموند گلزنی کردند.

در دو بازی دیگر امشب بوندس‌لیگا ماینس در خانه با نتیجه ۳ بر یک برابر آگزبورگ تن به شکست داد و وردبرمن با یک گل از سد اشتوتگارت گذشت.

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت ۲۱، شالکه میزبان کلن است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا